Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مالک باشگاه تراکتور ضمن تاکید بر اینکه تراکتور واگذار نخواهد شد، گفت: اعلام می‌کنم که با توجه به اینکه کسی تراکتور را تحویل نگرفت، ما دیگر قصد واگذاری نداریم. با هماهنگی و همکاری استاندار آذربایجان شرقی تلاش می‌کنیم که تراکتور را در بورس به هواداران عرضه کنیم.

باشگاه تراکتور وارد بورس می شود

بورس24 : مالک باشگاه تراکتور اعلام کرد که دیگر قصد واگذاری این باشگاه را ندارد.

محمدرضا زنوزی مطلق در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان، اظهار کرد: حضور در رتبه سیزدهم برازنده نام تراکتور، هواداران، شما، من، کادرفنی و ارکان مدیریتی باشگاه نیست. انتظارم از شما بیشتر است. تراکتور از نظر نفرات و اعتبار تیم کوچکی نیست. بازیکنان بزرگی در ابتدای فصل و نیم فصل جذب شده‌اند. همچنین بازیکنان بزرگی از فصل‌های گذشته در تیم حضور داشتند و من از جایگاه فعلی تراکتور رضایت ندارم.

زنوزی ضمن تاکید بر اینکه تراکتور واگذار نخواهد شد، گفت: بیاییم برای این هفت بازی یک تیم دیگری باشیم. به این هفت بازی به چشم هفت فینال نگاه کنیم. شما استحقاق حضور در جمع سه تیم را داشتید. یکسری حواشی هم به این موضوع دامن زده که فوتبالی نبود. مثلا می‌گفتند می‌خواهد تیم را تحویل دهد که نشد. من این جا اعلام می‌کنم که با توجه به اینکه کسی تراکتور را تحویل نگرفت، ما دیگر قصد واگذاری نداریم. من نمی‌توانم بنشینم و ببینم عشق هواداران به خاطر ندانم کاری یک عده پرپر شود.

وی افزود: تراکتور عشق هواداران است و نمی‌شود به خاطر چند نفر از آن بگذریم. در این تیم سرمایه گذاری شده و شما سرمایه‌های باشگاه و یک مجموعه هستید. این اجازه را هم نمی‌دهیم که یک عده به اهدافشان برسند.

زنوزی تاکید کرد: با هماهنگی و همکاری استاندار محترم آذربایجان شرقی تلاش می‌کنیم که تراکتور را در بورس به هواداران عرضه کنیم و در این مسیر از آقای استاندار تشکر می‌کنیم که حامی و پشتیبان تراکتور، هواداران و مردم آذربایجان هستند.

منبع خبر: باشگاه تراکتور

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24