Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برگزاری آیین تفاهم نامه میان هلدینگ های صبا تامین و صدر تامین مدیر عامل شستا: سال 1401 یکی از اصلی ترین برنامه های ما ایجاد هم افزایی است این  تفاهم نامه به امضای علی رستمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، حسین هاشمی، سرپرست شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، سید محمد جواد میر طاهر، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و ایرج رخصتی سرپرست شرکت ذوب آهن اصفهان رسید...

هم افزایی هلدینگ های شستا شتاب گرفت

بورس24 : نشست هم افزایی هلدینگ صبا تامین و ذوب آهن اصفهان جهت عرضه محصولات در بورس کالا امروز برگزار شد.

علی رستمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در نشست هم افزایی هلدینگ صبا تامین و ذوب آهن اصفهان _ عرضه محصولات در بورس کالا که در ساختمان شستا برگزار شد گفت: می خواهیم این پیام را به مجموعه شستا منتقل کنیم که هم افزایی به عنوان یک کار اصلی و نه یک کار فرعی در مجموعه شستا باید انجام شود و هیچ بهانه ای برای نرفتن به این سمت قابل قبول نباشد.

او افزود: معتقدم مجموعه شستا می تواند هزاران میلیارد تومان هم افزایی ایجاد کرده و منافع خوبی را برای سهامداران ایجاد نماید. تا حدودی زنجیره تکمیل کامل شده است اما به دلایلی فلسفه آن وجود آن را فراموش کردیم.

وی افزود: در سال 1401 یکی از اصلی ترین برنامه های ما ایجاد هم افزایی است، که باید در تمامی سطوح رخ دهد. می خواهیم گزارش 100 درصدی را در میان تمامی شرکت های زیر مجموعه شاهد باشیم. هیچ قانونی هم مخالف هم افزایی نیست. 

در این نشست علی رستمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با تاکید بر در سیاست‌ های کلان مقام عالی وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت هم افزایی افزود: با اجرای این سیاست‌ ها، ضمن ایجاد فرصت‌ های تازه و تکمیل زنجیره ارزش محصولات، رشد سودآوری شرکت‌ ها را نیز در برخواهد داشت.

رستمی نگاه مشتری مدارانه در حوزه‌ های مختلف تولیدی و خدماتی را مهم برشمرد و اظهار داشت: امضای تفاهم‌ نامه میان هلدینگ های  صبا تامین و  صدر تامین فتح باب شدت گرفتن این هم افزایی ها خواهد بود. 

بر اساس قرار داد همکاری که دراین نشست به امضا رسید برای نخستین بار عرضه 500 هزار تن  از محصولات ذوب آهن در تالار اصلی و 200 هزار تن از آن در تالار فرعی از طریق کارگزاری صبا تامین در بورس کالا عرضه خواهد شد و همچنین ارائه سایر خدمات  هلدینگ صبا تامین از جمله خدمات بیمه و  سبدگردانی  به شرکت ذوب آهن اصفهان از دیگر مفاد این تفاهم‌ نامه است. 

در انتهای این نشست این  تفاهم نامه به امضای علی رستمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، حسین هاشمی، سرپرست شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، سید محمد جواد میر طاهر، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و ایرج رخصتی سرپرست شرکت ذوب آهن اصفهان رسید. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24