Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بانک دی در راستای گسترش و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات سامانه صیاد (پیچک) به جمع بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات سامانه صیاد بر روی ماشین‌های بانکی خود پیوست.

ماشین‌های بانکی بانک دی به سامانه صیاد متصل شدند

بورس24 : بانک دی در راستای گسترش و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات سامانه صیاد (پیچک) به جمع بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات سامانه صیاد بر روی ماشین‌های بانکی خود پیوست.

با اتصال ماشین‌های بانکی بانک دی به سامانه صیاد، دریافت خدمات ثبت، تأیید و انتقال چک‌های جدید بانک دی برای دارندگان کارت‌های این بانک بر روی تمامی ماشین‌های بانکی دی (خودپرداز، خودگردان، کیوسک و کش‌لس) فراهم شده است. همچنین تأیید و انتقال چک‌های جدید تمامی بانک‌ها برای دارندگان کارت بانک دی بر روی ماشین‌های بانکی این بانک امکان‌پذیر است.

پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت صدور، تأیید و انتقال چک از طریق دی‌نت (اینترنت بانک)، دی‌جت (موبایل بانک) و شعب بانک‌ دی امکان‌پذیر بود.

برای اطلاع از جزئیات افزایش سرمایه شستا روی لینک کلیک کنید.↪️

یادآور می‌شود براساس «قانون اصلاح قانون صدور چک»، چک‌های جدید صیادی که ظاهر متفاوت از چک‌های قدیمی دارند و حاوی عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است» هستند، در زمان صدور باید در سامانه صیاد نیز ثبت شوند. ذینفعان این چک‌ها نیز علاوه بر دریافت برگ چک باید تأیید دریافت چک را در سامانه صیاد ثبت کنند.

برای اطلاع از  اخبار دلار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

گفتنی است، در صورت عدم ثبت سیستمی چک در سامانه صیاد توسط صادرکننده و تأیید دریافت آن توسط ذی‌نفع، بانک امکان پرداخت وجه چک به ذی‌نفع را نخواهد داشت.

برای اطلاع از خرید و فروش پالایش یکم روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: روابط‌عمومی بانک دی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24