Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

به نظر می‌رسد میدان معاملاتی فردا شاهد حضور همزمان هر دو سمت عرضه و تقاضا باشد و حتی ممکن است کمی از شتاب رشد شاخص کاسته شود. اما با توجه به سیگنال‌های مثبتی که بورس را احاطه کردند، در روزهای آتی پس از آن منطقاً  شاهد ادامه روند صعودی شاخص خواهیم بود.

کاهش شتاب رشد شاخص/ پیش بینی بورس سه شنبه 17 اسفند 1400

بورس24 : بورس تهران امروز را با توجه ویژه خریداران به پالایشی‌ها و صنایع متاثر از حذف ارز ترجیحی، سبزپوش آغاز کرد. اما صنایع متاثر از برجام به سبب تردیدهای ناشی شده از برخی خواسته‌های روسیه از طرف آمریکایی و تاثیر احتمالی آن بر روند مذاکرات وین، همپای سایر صنایع رو به جلو حرکت نکردند. در ادامه به مرور عرضه‌ها در بازار فعال‌تر شده و صفوف خرید پالایشی‌ها در دقایق پایانی معاملات عرضه شدند و در نهایت نیز شاخص کل با صعود 1.5 درصدی روبرو شد.

برای اطلاع از نبض بازار بورس و سهام امروز روی لینک کنید ↪️

به هرحال از هر سو که به بازار سرمایه نگاه کنیم قدرت فاکتورهای بنیادی مثبت و امیدوارکننده را نباید دست کم گرفت. از امیدها در به نتیجه رسیدن برجام در کنار ثبات نسبی نرخ دلار گرفته تا جهش قیمت بازارهای جهانی که در صورت تداوم، خیال شرکت‌ها را تا مدتی از بابت نرخ‌های جهانی آسوده خواهدکرد. از سویی با حصول توافق در روزهای آتی برخی ریسک‌های سیستماتیک برداشته خواهدشد و چه بسا با به تعادل رسیدن فضای اقتصادی کشور اخبار متعدد از دخالت‌های دولت در صنایع مختلف کمتر به گوش برسد. 

برای مشاهده اخبار  بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

حال در مجموع با توجه به روند عرضه و تقاضا در نیمه دوم معاملات، احتمالاً بازار سرمایه روز معاملاتی آتی را متعادلتر و با حضور نسبتاً بیشتر سمت عرضه‌ نسبت به امروز آغاز کند. اما با تداوم سیگنال‎‌های مثبت، سمت تقاضا هم می‌تواند در صنایع زیادی فعال حاضر شود. به هر حال به نظر می‌رسد میدان معاملاتی فردا شاهد حضور همزمان هر دو سمت عرضه و تقاضا باشد و حتی ممکن است کمی از شتاب رشد شاخص کاسته شود. اما با توجه به سیگنال‌های مثبتی که بورس را احاطه کردند، در روزهای آتی پس از آن منطقاً  شاهد ادامه روند صعودی شاخص خواهیم بود.برای اطلاع از زمان دقیق خرید ارز نیما روی لینک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24