Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نشست صمیمانه علی عسکری با مؤسسین و مدیران عامل شرکت‌ های دانش بنیان فعال در زیست بوم صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همت شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس و با مشارکت باک تجارت و شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد...

مدیر عامل بانک تجارت: آماده پذیرش ریسک شرکت‌ های دانش بنیان مورد تایید هلدینگ خلیج فارس هستیم

بورس24 : نشست صمیمانه علی عسکری با مؤسسین و مدیران عامل شرکت‌ های دانش بنیان فعال در زیست بوم صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همت شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس و با مشارکت باک تجارت و شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد. 

مدیر عامل بانک تجارت در این نشست اعلام کرد که این بانک آماده است در تأسیس صندوق خصوصی مشترک با مدیریت تأمین سرمایه خلیج فارس، با آورده ۵۰ تا ۶۶ درصد توسط بانک تجارت تا سقف ۳ همت در کنار هلدینگ خلیج فارس برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان باشد و این صندوق انحصاراً به ترویج دانش بنیان شدن صنعت نفت و بخصوص خدمات فنی و مهندسی، محصولات مکانیکی و شیمیایی مورد تأیید هلدینگ خلیج فارس بپردازند.

هادی اخلاقی تصریح کرد: ما در بانک تجارت آماده پذیرش ریسک شرکت‌ های دانش بنیان طرف قرارداد و یا مورد تأیید و امضا هلدینگ خلیج فارس هستیم تا یا تأمین مالی سرمایه در گردش و پروژه‌ های آنها را بر عهده بگیریم و یا بدون تضامین سختگیرانه حمایت تسهیلاتی آنها را درقبال تائیده‌ های فاکتورهای آنها از سوی کارفرما در مراحل انجام کار را بپذیریم.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت محصولات شرکت‌های دانش بنیان در تراز جهانی یک ضرورت است، به تفاهم‌ نامه‌ های این گروه با بانک‌ ها از شرکت‌ های دانش بنیان در رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: با توجه به زمینه‌ های وسیع همکاری و عزم جدی برای همکاری با شرکت‌ های دانش بنیان در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این شرکت‌ ها از بابت تأمین مالی نبایستی نگران باشند. چرا که ما یکی از رسالت‌های خود را تسهیل تأمین مالی شرکت‌های دانش بنیان از طریق ابزارهای متعدد می‌دانیم و در این مسیر کنار آنها خواهیم بود.

علی عسکری همچنین در این نشست خاطر نشان کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آماده است تا مقدمات تأسیس پارک علم و فناوری صنعت پتروشیمی در یکی از مناطق ویژه اقتصادی را فراهم کند. 

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24