Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که تا حالا ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف داشتند و رقم مصرفشان به ۱۰۰ کیلو وات ساعت کاهش یافته، نه تنها از تعرفه رایگان برخوردار می‌شوند، بلکه در ۴ ماهه گرم سال، از وزارت نیرو بستانکار خواهند شد.

پاداش کاهش مصرف برق ۵ برابر شد/ علت خاموشی های اخیر چیست؟

بورس24 : سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که تا حالا ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف داشتند و رقم مصرفشان به ۱۰۰ کیلو وات ساعت کاهش یافته، نه تنها از تعرفه رایگان برخوردار می‌شوند، بلکه در ۴ ماهه گرم سال، از وزارت نیرو بستانکار خواهند شد.

مصطفی رجبی مشهدی، با اشاره به اعمال تغییرات در قبوض جدید، اظهار کرد: قطعا قبوضی که بعد از بهمن ماه صادر می شوند با تعرفه های جدید خواهد بود، همچنین پیش بینی شده در این طرح برای مشترکانی که میزان مصرف آن ها زیر الگوی کم مصرفی است مشوق هایی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد مشترکان زیر الگو مصرف منطقه قرار دارند و تنها ۲۵ درصد که حدود هفت میلیون مشترک را شامل می شود، جزو مشترکان پر مصرف هستند، گفت: البته در مناطق مختلف پراکندگی ها متفاوت است، در مجموع این دسته از مشترکان که بیش از  حد مصرف منطقه مصرف دارند شامل حال این طرح خواهند شد.

برای مشاهده اخبار لحظه ای بازار امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

سخنگوی صنعت برق همچنین با تشریح علت خموشی های اخیر گفت: خاموشی هایی که در روزهای اخیر در تهران اتفاق افتاد، به دلیل حوادث مقطعی بوده و هیچ گونه خاموشی ناشی از محدودیت سوخت در کل کشور نداریم.

رجبی مشهدی با بیان اینکه وقوع آتش سوزی در بازار باعث قطع یکی از پست های برق و وقوع خاموشی های مقطعی در برخی مناطق شد، اظهار کرد: در همان ساعات ابتدایی مشکل قطعی برق حل شد و اکنون در هیچ کدام از بخش های تهران با خاموشی مواجه نیستیم.

برای اطلاع از مجامع جدید بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وی افزود: با تدابیر و اقدامات انجام شده و همکاری وزارت نفت و تامین به موقع سوخت نیروگاه ها، توانستیم زمستان را بدون مشکل سپری کنیم، هرچند که یک ماه از این فصل باقی مانده و انشالله بدون  خاموشی های ناشی از محدودیت سوخت زمستان را پشت سر خواهیم گذاشت.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیک سال آینده نیز گفت: از شهریورماه برنامه ریزی برای گذر از پیک آغاز شده، تعمیرات نیروگاهی نیز در حال انجام است و پیش بینی می کنیم که تا خرداد ماه عملیات تعمیرات نیروگاهی به پایان برسد.

برای گرفتن سیگنال خرید سهام بلند مدت روی لینک کلیک کنید.↪️

رجبی مشهدی تاکید کرد: در هیچ منطقه ای از کشور  برنامه ای برای اعمال محدودیت در شبکه تعریف نشده و وقوع خاموشی ها به دلیل حوادث احتمالی است که معمولا در زمانی کوتاه نیز برطرف می شود.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24