Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مدیرعامل بانک دی با تأکید بر لزوم بازنگری در فرایندها و تحول فرهنگ بازاریابی در نظام بانکی، جذب منابع گران‌قیمت را آفت زیان‌بار نظام بانکی دانست.

مدیرعامل بانک دی: جذب منابع با نرخ سود بالا، نتیجه‌ای جز زیان برای نظام بانکی نخواهد داشت

بورس24 : مدیرعامل بانک دی با تأکید بر لزوم بازنگری در فرایندها و تحول فرهنگ بازاریابی در نظام بانکی، جذب منابع گران‌قیمت را آفت زیان‌بار نظام بانکی دانست.

علیرضا قیطاسی در نشستی با حضور برخی از رؤسای شعب تهران که با هدف آموزش روش‌های نوین بازاریابی در نظام بانکی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف نهایی از ارائه آموزش‌های نوین بازاریابی، بهبود عملیات بانکی، تکریم ذینفعان و خروج از رقابت زیان‌بار نرخ سود در فرایند جذب مشتریان است.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

وی افزود: اعتبارات و بازاریابی، دو حوزه تأثیرگذار در عملیات بانکی هستند که باید به صورت ویژه بر این دو محور تمرکز آموزشی داشته باشیم.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وی با اشاره به ترکیب نیروی انسانی جوان بانک دی گفت: بیش از ۹۰ درصد نیروهای شعب بانک دی جوان و دارای تحصیلات دانشگاهی هستند که این خود یک مزیت رقابتی ویژه و قابل اتکا برای بانک است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر کاهش ریسک عملیاتی بانک، توسعه آموزش‌های تخصصی و کاربردی برای کارکنان است.

مدیرعامل بانک دی تصریح کرد: رؤسای شعب باید به صورت روزانه عملکرد شعبه را در حوزه‌های مختلف با تمامی کارکنان شعبه در میان بگذارند تا تمامی ارکان شعبه در جریان امور و شاخص‌های عملیاتی قرار بگیرند و برنامه شعبه در راستای اهداف هدفمند حرکت کند.

قیطاسی جنگ قیمتی نرخ سود برای جذب منابع را یکی از مهم‌ترین آسیب‌های نظام بانکی دانست و تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصاد کشور جذب منابع با نرخ سود بالا نتیجه‌ای جز زیان شبکه بانکی نخواهد داشت.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

وی افزود: اولویت کوتاه‌مدت بانک دی جذب منابع ارزان‌قیمت و برنامه‌ریزی برای رایزنی با مشتریان برای تبدیل مطالبات سررسید گذشته به مطالبات جاری است تا از این مسیر به بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک کمک کنیم.

وی همچنین با اشاره به لزوم تکریم مشتریان در شعب گفت: رکن اصلی بانکداری اسلامی تکریم و آگاه‌سازی مشتری نسبت به تعهدات طرفین در قراردادهاست که اگر این مسأله ساده در بانک جدی گرفته شود، فرهنگ بانکداری اسلامی ارتقاء می‌یابد.

وی تکریم ویژه خانواده شهدا و ایثارگران را از وظایف اخلاقی کارکنان شعب دانست و گفت: خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران بخشی از هویت برند بانک دی در افکار عمومی است که باید با تکریم و برنامه‌ریزی ویژه برای طراحی محصولات و خدمات برای این قشر عزیز، به بازسازی این بخش از هویت سازمانی خود در جامعه بپردازیم.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم با همت جمعی تمامی کارکنان ستاد و شعب در کنار برنامه‌ریزی هدفمند و توسعه آموزش‌های تخصصی، شاهد بالندگی و موفقیت‌های روزافزون بانک دی باشیم.

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

در ادامه این نشست حسین وظیفه‌دوست، استاد تمام دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بازاریابی و رئیس سابق انجمن علمی بازاریابی ایران به آموزش مباحث مرتبط با شیوه‌های نوین بازاریابی در نظام بانکی پرداخت.

منبع خبر: روابط‌عمومی بانک دی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24