Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نتایج مذاکرات هسته‌ای و احتمال توافقات بین‌المللی بر همه بازارهای سرمایه‌گذاری سایه افکنده است. از این ‌رو بازار سرمایه نیز در کنار بازارهای موازی محتاطانه دنبال می‌شود. کماکان نگرانی‌هایی درخصوص افت قیمت ارز وجود دارد؛ هر چند که گفته می‌شود در صورت حصول توافق دولت به سمت تکر نرخی کردن ارز حرکت خواهد کرد.

روند نوسانی بورس/ پیش بینی بورس امروز شنبه 23 بهمن 1400

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات نخستین روز کاری هفته می‌رویم که بازار چهارشنبه با رگه‌های منفی و افت حدود هزار واحدی آغاز به کار کرد. اما با گذر از نیمه ابتدایی بازار و تحت تاثیر خالی بودن طرف عرضه، به مرور سمت تقاضا تقویت شد و نماگر اصلی بازار موفق شد علاوه بر جبران افت دقایق ابتدایی، با رشد حدود 3 هزار واحدی، به جایگاه خود در کانال یک میلیون و 280 هزار واحدی ثبات ببخشد. البته برآیند شاخص‌ها در هفته‌ای که گذشت منفی بود اما به هر جهت رفتار کلی بازار نشان می‌دهد که دیگر فروشنده‌ای برای قد علم کردن باقی نمانده اما خریداران هم هنوز جسارت کافی برای حرکت رو به جلوی قدرتمند را ندارند. 

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

همان‌طور که می‌دانیم نتایج مذاکرات هسته‌ای و احتمال توافقات بین‌المللی بر همه بازارهای سرمایه‌گذاری سایه افکنده است. از این ‌رو بازار سرمایه نیز در کنار بازارهای موازی محتاطانه دنبال می‌شود. کماکان نگرانی‌هایی درخصوص افت قیمت ارز وجود دارد؛ هر چند که گفته می‌شود در صورت حصول توافق دولت به سمت تکر نرخی کردن ارز حرکت خواهد کرد.

از امروز تا پایان سال تنها 5 هفته (در حدود 25 روز کاری) باقی است. بازار بصورت سنتی در اسفند ماه چندان عملکرد موفقیت‌آمیزی به غیر از ادواری که بطور کل رونق حکمفرما بوده، نداشته است. البته این موضوع الزاما به معنای ریزشی بودن بورس نیست. چراکه پس از 18 ماه کاهش قیمت، دم زدن از این موضوع که بازار پتانسیل افت بیشتر دارد، به دور از انصاف است.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

اما به هر جهت خروج سنگین پول طی ماه‌های گذشته باعث می‌شود که بازار در اسفند ماه هم روند نوسانی داشته باشد. مگر اینکه به یکباره ورود نقدینگی شدت گرفته و شاخص‌های اصلی بازار بتوانند با قدرت بالایی از مقاومت‌های خود گذر نمایند. برخی معقتدند بازار در دو هفته پیش رو مقداری رشد می‌کند اما پس از آن مجددا با فشار عرضه همراه می‌شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24