Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در رشد حدود 100 هزار واحدی اخیر، بسیاری از نمادها تحرک خاصی نداشتند و از قضا همین نمادها نیز در افت مجدد پیشتازند. تحلیلگران تکنیکی معتقدند چنانچه شاخص کل نتواند به کانال 1.3 میلیون واحدی بازگردد، افت تا ابتدای کانال 1.2 میلیون واحد محتمل خواهد بود.

نتیجه حمایت دستوری از 2 سهم/ پیش بینی بورس امروز دوشنبه 18 بهمن

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات سومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته از همان دقایق ابتدایی تحت تاثیر سقوط دلار به کانال 26 هزار تومانی با فشار جدی عرضه آغاز کرد تا جایی که به یکباره کلیه اردرهای حمایتی تشکیل شده در نمادهای بزرگی همچون فولاد، فملی و ... ذوب شد و در بسیاری از نمادها نیز شاهد عقب‌گرد تا قیمت‌های درصد منفی بودیم. در نتیجه این رویداد شاخص کل با افت حدود 22 هزار واحدی مواجه شد و باری دیگر روند خروج نقدینگی از بازار شدت گرفت. هر چند که باری دیگر اردرهای حمایتی در برخی از نمادها نقش بست اما در مجموع تحولات روز گذشته برای بازاری که طی این مدت تمام اعتماد خود را از دست داده، اتفاق خوبی نبود. جالب است بدانید که حدود 500 میلیارد تومان از 1.370 میلیارد تومان پول خارج شده در بازار روز گذشته، مربوط به 2 نماد فملی و فولاد بوده است !

برای اطلاع از اخبار لحظه ای بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

واقعا نمی‌دانیم واکنش روز گذشته بازار برگرفته از چه اتفاقی بود. برخی معتقدند افت قیمت ارز دلیل این موضوع بوده است. اما نکته مهم اینجاست که حتی نمادها و صنایع متاثر از توافق هم زیر فشار عرضه قرار دارند و در حقیقت شدت گرفتن فشار عرضه در کلیت بازار ناشی از بی‌اعتنایی بازارگردان‌ها به سایر صنایع است ! به نظر این موضوع هم بهانه‌ای بیش نیست چراکه در روزهای رونق هم خبری از ورود پول نبود. در واقع سطح بی‌اعتمادی به قدری گسترده شده که اکثر معامله‌گران هر فرصتی در بازار را فرصت فروش قلمداد می‌نمایند.

برای ورود به اتاق گفتگو در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

انصافا سخن گفتن درخصوص وضعیت موجود دشوار است چراکه در رشد حدود 100 هزار واحدی اخیر، بسیاری از نمادها تحرک خاصی نداشتند و از قضا همین نمادها نیز در افت مجدد پیشتازند. تحلیلگران تکنیکی معتقدند چنانچه شاخص کل نتواند به کانال 1.3 میلیون واحدی بازگردد، افت تا ابتدای کانال 1.2 میلیون واحد محتمل خواهد بود.

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا اینجا کلیک کنید...↪️

اما برای امروز هم انتظار خاصی نباید داشت. هر چند که احتمالا از بزرگان بازار حمایت شده و برچیده شدن صفوف فروش در بسیاری از صنایع را داشته باشیم اما با وضعیت موجود نمی‌توان انتظار چرخش و حرکت رو به جلو در بازار را داشت. البته امیدواریم بازار ورای تصور ما حرکت کند و شاهد سبزپوش شدن بسیاری از صنایع باشیم ...

متن کامل گزارش «هشت صبح» را ایـــنـــــجــــا بخوانید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24