Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، تدوین منشور اخلاقی مدرسین بازار سرمایه کشور را گامی در راستای ساماندهی و توسعه آموزش به عنوان بازوی کمکی بازار سرمایه عنوان کرد.

بانک اطلاعات مدرسان بازار سرمایه جمع آوری می شود

بورس24 : مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس، تدوین منشور اخلاقی مدرسین بازار سرمایه کشور را گامی در راستای ساماندهی و توسعه آموزش به عنوان بازوی کمکی بازار سرمایه عنوان کرد.

حمید اسکندری، در نشست خبری "منشور اخلاقی بازار سرمایه" گفت: در دیدار فعالان بازار سرمایه با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درخواست هایی مبنی بر ساماندهی آموزش و فعالیت در فضای مجازی با توجه به تجربیات چندین سال گذشته عنوان شد.

وی با اشاره به رشد تعداد سهامداران بورسی طی دو سال اخیر، تصریح کرد: تدریس و تحلیل هایی طی این مدت در فضای مجازی دیده می شد که گاه صحت آنها مورد تایید نبود و فرد منتشر کننده نیز، مسئولیتی برای پاسخگویی نداشت. بر این اساس فعالان بازار سرمایه جلسات متعددی در جهت ساماندهی آموزش مدرسین بازار سرمایه برگزار کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس بیان کرد: رویه سابق به گونه ای بود که موسسه برگزار کننده دوره آموزشی به عنوان مدرس ثبت می شدند اما هم اکنون موسسه حقوقی از بانک اطلاعاتی حذف می شود و اسامی افراد حقیقی در بخشی که تخصص دارند توسط شرکت توسعه مدیریت و آموزش، در بانک اطلاعاتی جمع آوری و درج می شود.

برای مشاهده تحلیل بورس در روزهای آینده روی لینک کلیک کنید.

اسکندری با اشاره به این اینکه کمیته ای متشکل از فعالان بازار تشکیل خواهد شد، گفت: قرار است برای احراز هویت مدرسین، کمیته ای متشکل از فعالان بازار تشکیل شود و تایید صلاحیت و افزوده شدن تعداد مدرسین بر عهده آن کمیته باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس خاطرنشان کرد: افراد با مراجعه به وب سایت شرکت توسعه مدیریت و آموزش www.semedco.ir می توانند فرم عضویت در بانک اطلاعاتی موجود را تهیه و ثبت نام کنند تا پس از بررسی مشخصاتشان، در صورت تایید صلاحیت نامشان در لیست مدرسین بازار قرار بگیرد.

 کمرجان در خصوص سود عملیاتی توضیحات داد برای ادامه خبر کلیک کنید.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24