Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تعیین سقف پنج و دو هزار تومان به ترتیب برای نرخ خوراک و سوخت صنایع بورسی با هدف حمایت از بازار سرمایه خبر داد...

جزئیات بیشتر از خیزِ دولت برای نجات سرمایه مردم در بورس

بورس24 : وزیر امور اقتصادی و دارایی از تعیین سقف پنج و دو هزار تومان به ترتیب برای نرخ خوراک و سوخت صنایع بورسی با هدف حمایت از بازار سرمایه خبر داد.

سید احسان خاندوزی در پایان جلسه امروز هیئت دولت در گفتگویی اظهار داشت: در جلسه امروز هیئت دولت، در راستای اجرایی شدن مصوبات پیشین ستاد اقتصادی دولت در زمینه حمایت از صنایع بورسی، دو اقدام صورت گرفت که یکی از آنها تصویب اصلاحیه لایحه بودجه 1401 کل کشور در خصوص بخش هایی از "بسته ۱۰ بندی حمایت از بورس" بود که اجرایی شدن آن نیازمند تصویب در قالب قانون بودجه است. 

برای اطلاع از شرکت مشاور سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

وی اعلام کرد: در جلسه امروز هیئت دولت، همچنین، ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور خطاب به وزرای اقتصادی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های ذیربط صادر شد.

خاندوزی این ابلاغیه را مشتمل بر سقف گذاری نرخ خوراک و سوخت صنایع عنوان کرد و گفت: در ایام اخیر، برخی  مناسبات بین المللی موجب افزایش قیمت های نرخ خوراک و سوخت شده بود که این افزایش موجب افزایش شدید و فراتر از حد متعارف هزینه های پتروشیمی ها و پالایشگاه های داخلی کشور شده بود.

برای دیدن اخبار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

وی تصریح کرد: دولت برای اینکه نشان بدهد مسئله سود آوری صنایع و پیش بینی پذیری اقتصاد ها و سیاست های اقتصادی برایش حائز اهمیت است، طی مصوبه ای، سقف پنج هزار تومان را برای نرخ خوراک و سقف دو هزار تومان را برای نرخ سوخت مصوب کرد و بنابراین با حفظ فرمول سابق، هیچ وقت قیمت ها از سقف پنج هزار تومان برای خوراک و دو هزار تومان برای سوخت فراتر نخواهد رفت.

خاندوزی یادآور شد: این سقف قیمتی، به نسبت قیمت های خوراک و سوخت، حدوداً هفت و هشت هزار تومانی در هفته های اخیر، کاهش بسیار مطلوبی محسوب می شود که پیامد خوبی برای سود آور نمودن این صنایع در بازار سرمایه و بخش های مختلف اقتصادی خواهد داشت.

وی با اعلام اجرایی شدن این تصمیم از اول بهمن ماه، اظهار داشت: این پیام بسیار روشن و محکمی است برای اینکه سودآوری بخش های اقتصادی و رونق بخش های تولیدی و صنایع برای دولت حائز اهمیت درجه اول است، چرا که این کاهش و سقف گذاری، موجب کاهش بخشی از درآمد های دولت می شود اما این نشان می دهد، برای دولت، رونق اقتصادی، نسبت به ملاحظات بودجه ای و درآمدی در اولویت است.

برای گرفتن سیگنال خرید امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

خاندوزی تصریح کرد: در نامه ای هم که در این خصوص به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت، درج خواهد شد که معادل 40 هزار میلیارد تومان از منابع و مصارف تبصره 14 لایحه بودجه 1401 کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24