Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با در نظر گرفتن اخبار و تاثیر آن ها بر سودآوری شرکت‌ها طی دوره‌های آتی و با توجه به عدم برچیده شدن صف‌های فروش در بسیاری از نمادهای کوچک، نمی‌توان انتظار اتفاق خاصی را از بازار فردا داشت و احتمالا بخشی از عرضه‌ها به روز معاملاتی آتی نیز سرایت کند...

ما که دیگر انتظاری از بورس نداریم ، شما چطور!؟

بورس24 : در ادامه عرضه های دیروز و تحت تأثیر اخباری چون حذف معافیت مالیاتی درآمد صادرات برخی محصولات خام و نیمه‌خام و سرایت جو منفی آن به کل بازار، از ابتدا شاهد افزایش فشار فروش و افت 2.16 درصدی شاخص کل بودیم.

در شرایطی که بازار به حمایت های عملی نیاز دارد، فعالان بورسی انتظار الحاق مصوبه اقتصادی ستاد دولت به لایحه بودجه را داشتند که تاکنون خبری از آن شنیده نشده‌است. همچنین خبر کاهش و یا قطی گاز و برق برخی واحدهای پتروشیمی و فولادی نیز سبب چشم انداز مبهم در آینده صنایع مرتبط شده‌است. به بیانی دیگر به رغم ارزندگی موجود در بخش بزرگی از بازار که قبلا نیز به آن پرداخته شد، در موقعیتی ایستاده‌ایم که همان قدر که تصمیمات غیرکارشناسی تیری بر پیکر بی جان بورس می‌زنند، حرف‌های امیدبخش در شرایطی که اثری از عمل به آن‌ها مشاهده نمی‌شود نیز ضربات سنگینی بر اعتماد و ذهنیت فعالان می‌زند.

بدین ترتیب با در نظر گرفتن اخبار و تاثیر آن ها بر سودآوری شرکت‌ها طی دوره‌های آتی و با توجه به عدم برچیده شدن صف‌های فروش در بسیاری از نمادهای کوچک، نمی‌توان انتظار اتفاق خاصی را از بازار فردا داشت و احتمالا بخشی از عرضه‌ها به روز معاملاتی آتی نیز سرایت کند.

اما امروز اخباری مبنی بر جلسه معاون اقتصادی رییس جمهور با انجمن های پتروشیمی و فولاد، وزارت نفت، صمت، سازمان برنامه و بانک مرکزی منتشر گشت و اعلام شد که سقف قیمت خوراک ۵۰۰۰ تومان (صادراتی ایران به ترکیه) و سقف قیمت سوخت ۲۰۰۰ تومان (۴۰ درصد خوراک) در ادامه سال و سال آتی خواهد بود، در صورتی که این خبر تایید شود می‌توان به ایجاد تحرکات بهتر در برخی صنایع مرتبط امیدوار بود، در غیر این صورت احتمالا باز هم بازاری کم حجم و معاملاتی چالش برانگیز و کم رمق را شاهد باشیم.

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24