Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

شاخص در محدوده فعلی ممکن است کمی نوسان کرده و دست به دست شود، اما با توجه به روند معاملات امروز و جو عمومی موجود احتمالا بازار فردا با وضعیت مطلوب و قابل قبولی آغاز به کار کند و متعادل دنبال شود.

شاخص به سمت 1.5 میلیون واحد می رود ؛ اگر...

بورس24 : به جهت قرارگیری شاخص در محدوده مقاومتی مهم، امروز نوسانی و کمی چالش برانگیز بود. اما همزمان تحرکات مثبت نیز محسوس بود و روند شاخص هم وزن نشان داد که جو مثبتی در کلیت بازار شکل گرفته و همزمان برخی نیز منتظر تثبیت شاخص در محدوده بالای 1.4 میلیون واحد برای ورود هستند.

با این حال در این محدوده‌ها اینگونه نوسانات منفی طبیعی است و معتقدیم که بازار در شرایط خوبی قرار گرفته و مسیر آن تحت تاثیر سیگنال‌های مثبت هموار شده و معامله‌گران کم و بیش راغب به حضور در بازار و خوشبین نسبت به آینده آن هستند. ولی خواه ناخواه هنوز عده‌ای از سهامداران متضرر که اعتمادشان بازنگشته هر مثبتی را فرصت خروج قلمداد می‌کنند.

اما تنها با نگاهی به گزارشات ماهانه می‌بینیم که اغلب شرکت‌ها افزایش فروش داشته و حتی برخی رکورد جدید نیز ثبت کرده‌اند که این مساله به جهت چشم‌انداز مثبت از بهبود سودآوری شرکت‌ها اهمیت دارد. وعده های حمایتی، ثبات نسبی بازارهای جهانی، ثبات نرخ دلار، رشد نرخ نیمایی و قیمت های جذاب به کف رسیده را نیز به این گزارش‌ها اضافه کنید.

بنابراین در صورتی که جو روانی بازار منفی نشود، بورس راه خود را پیدا کرده و می‌تواند به سمت کانال 1.5 میلیون واحد حرکت کند. البته شرایط سیاسی و اقتصادی پیش‌رو نیز بر چگونگی این مسیر تاثیرگذار است. ضمن آنکه با خبر عدم امکان مسدودسازی کدهای معاملاتی مسیر برای ورود پول‌های بزرگتر به بازار و افزایش حجم و ارزش معاملات هموارتر شده و شرایط برای رونق بازار تسهیل می شود.

حال با اینکه معتقدیم شاخص در محدوده فعلی ممکن است کمی نوسان کرده و دست به دست شود، اما با توجه به روند معاملات امروز و جو عمومی موجود احتمالا بازار فردا با وضعیت مطلوب و قابل قبولی آغاز به کار کند و متعادل دنبال شود.

برای مشاهده چشم انداز بازار فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24