Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شد، گفت: پالایش ۳۰ درصد متقاضیان نهضت ملی انجام و از ابتدای دی‌ماه پیامک اطلاع رسانی به سرشماره سرپرستان خانوار ارسال می‌شود.

تمدید مهلت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا ۱۵ دی‌ماه/پالایش ۳۰ درصد متقاضیان

بورس24 : معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شد، گفت: پالایش ۳۰ درصد متقاضیان نهضت ملی انجام و از ابتدای دی‌ماه پیامک اطلاع رسانی به سرشماره سرپرستان خانوار ارسال می‌شود.

«محمود محمودزاده» افزود: همزمان با ثبت نام‌های درحال انجام،  پالایش متقاضیان نیر در حال انجام است.

وی گفت: پالایش ۲۵ تا ۳۰ درصد از متقاضیان تمام شده است و از اول دی ماه اطلاع رسانی به واجدان شرایط انجام می‌شود تا ادامه مراحل ثبت نام را داشته باشند.

محمودزاده گفت: همزمان با تمدید مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی، عملیات کلنگ زنی و شروع ساخت واحدها در همه استان‌ها از جمله در استان یزد و سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به این استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تمدید ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن به دلیل ادامه تقاضا است، گفت: ثبت نام در شهرهایی که به تازگی به سامانه اضافه شده است ادامه خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: روش‌های شرکت در طرح نهضت ملی هم از طریق ثبت نام در سامانه ثمن و هم از طریق مشارکتِ خودمالکی و دریافت وام ساخت از بانک است.

وی توضیح داد: ثبت نام برای ۴۶۰ شهر که از ابتدا در طرح نهضت ملی مسکن جانمایی شده بودند، همچنان در سایت امکان پذیر است و این ثبت نام برای آخرین بار تا ۱۵ روز بعد از ۳۰ آذرماه تمدید می‌شود.

به گفته محمودزاده برای هر شهر از زمان قرار گرفتن در سامانه، ۲ ماه مهلت ثبت نام وجود دارد که ممکن است برای برخی از شهرها ۴۰ روز و برای برخی ۲۰ روز باقی مانده باشد.

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24