Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

یادواره شهدای پتروشیمی شیراز به همت شورای فرهنگی این شرکت متشکل از پایگاه بسیج و روابط عمومی چهارشنبه 24 آذر ماه برگزار شد...

برگزاری یادواره شهدای شرکت پتروشیمی شیراز

بورس24 : یادواره شهدای پتروشیمی شیراز به همت شورای فرهنگی این شرکت متشکل  از پایگاه بسیج و روابط عمومی چهارشنبه 24 آذر ماه با حضور دکتر امرائی مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز, حجت الااسلام آقایی امام جمعه محترم شهرستان مرودشت, حجت الااسلام دیانی, سرهنگ نصیبی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت, اعضای شورای شهر شهرستان مرودشت, مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز و خانواده های محترم شهدای پتروشیمی شیراز در سالن پردیس مجتمع فرهنگی شهدای پتروشیمی شیراز برگزار گردید. 

دکتر امرائی مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در این مراسم ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدعوین اظهار داشتند: 

یادواره‌ شهدا گامی در راستای استحکام و تقویت باورها و ارزش‌ های ملی و مذهبی  اقتدار جمهوری اسلامی ایران، پایبندی به آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب و ولایت‌ مداری و ولایت‌ پذیری ملت بصیر نشأت گرفته از خون شهیدان است.

در طول هشت سال جنگ تحمیلی علی رغم تهدید ها و مشکلاتی که وجود داشت همه همکاران ما در سنگر تولید در پتروشیمی شیراز در مسیر حفظ این سرمایه تلاش کردند تا جای که در سال 66 و 67 در دو نوبت مجموعه پتروشیمی شیراز مورد حمله هوایی قرار گرفت که در آبان ماه 66 تعدادی از همکاران ما به شهادت رسیدند و ده ها جانباز و مجروح تقدیم انقلاب کردیم.

هر چند این عزیزان به این هم بسنده نکردند و در طول جنگ تحمیلی همکارانی که در این مجموعه مردانه ایستادند تا از سنگر تولید دفاع کنند در جبهه های حق علیه باطل هم حضور داشتند تا جایی که ما در شرکت پتروشیمی شیراز 18 شهید 180 جانباز و مجروح 10 آزاده و چهارصد رزمنده را  داریم که این آمار نشان از غیرت این مردان بزرگ می باشد.

بر اساس همین گزارش سپس حجت الاسلام آقایی امام جمعه محترم شهرستان مرودشت  به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن یاد و خاطره شهدا گفت:شهدای عزیزی گه ما امروز به نام آنها این محفل را برپا کرده ایم عزیزانی بودند که سنگر پتروشیمی را به عنوان سنگر تولید و سنگر جهاد تشخیص دادند با همان مخاطراتی که وجود داشت به جان خریدند و استقامت کردند.

آنها منتظر شهادت بودند امروز هم تکلیف همان تکلیف است قرآن همان آیه شریفه است و فضای دشمنان و دشمنی ها همان فضا است و فقط مصداق تغییر کرده, درب شهادت همیشه باز است و بسته نیست این ما هستیم که باید انتخاب کنیم در مجرا و مسیری که ما را به این افتخار نائل می کند حرکت کنیم .به هر حال این محافل بهترین بهانه است که انسان تجدید میثاق کند با شهدا و آرمانهای شهدا.

از سخنرانان دیگر در این یادمان حجت الاسلام دیانی بود که در بیاناتی به جانفشانی های رزمندگان در طول مدت دفاع مقدس و رشادت های شهدای گرانقدر کشورمان اشاره کردند. 

شعر خوانی حاج ابراهیم سنایی از دیگر برنامه  های این یادمان بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. 

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده های شهدای پتروشیمی شیراز تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.

عکس

جدول

جدول

منبع خبر: روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24