Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با توجه به روند معاملات در ساعات پایانی بازار و همچنین تداوم تأثیر اخبار در خصوص آینده اقتصاد و سودآوری شرکت‌ها و با در نظر گرفتن احتمال ریزش بیشتر قیمت دلار طی روزهای آتی، می‌توان برای روزهای آینده نیز بازار را با افزایش عرضه‌ها پیش‌بینی کرد...

بِفروش بِفروش در بورس

بورس24 - امیر حسین راسخی نژاد : طی بازار امروز و در واکنش به موارد مذکور در بودجه سال جدید و افزایش نرخ خوراک در شرکت‌های بورسی، معاملات از همان ابتدا در عموم نمادها در بازه‌های منفی ولی به صورتی متعادل آغاز گردید. در نمادهای گروه خودرو نیز در ابتدا شاهد برچیده شدن صف‌های فروش با حمایت سرمایه‌گذاران حقوقی بودیم چنانکه در نماد خودرو حتی معاملات به بازه‌های مثبت نیز کشیده شد.

ولی درنهایت با افزایش جو منفی و هیجانی در بازار و افت قیمت در عموم نمادها، در این گروه نیز معاملات بار دیگر به کف قیمتی و صف‌های فروش بازگشت.

در نمادهای کامودیتی محور همچون نمادهای گروه فرآورده‌های نفتی و پالایشی و نمادهای گروه محصولات شیمیایی نیز با وجود آغاز متعادل معاملات، در واکنش به اخبار و تحلیل‌ها از بودجه جدید دولت و همچنین ریزش قیمت دلار در بازار ارز، درنهایت شاهد افزایش حضور سهامداران در عرضه‌ها و پایان معاملات بسیاری از نمادهای در کف قیمتی و صف‌های فروش بودیم.

حال با توجه به روند معاملات در ساعات پایانی بازار و همچنین تداوم تأثیر اخبار در خصوص آینده اقتصاد و سودآوری شرکت‌ها و با در نظر گرفتن احتمال ریزش بیشتر قیمت دلار طی روزهای آتی، می‌توان برای روزهای آینده نیز بازار را با افزایش عرضه‌ها پیش‌بینی نمود.

البته لازم به توضیح است قرارگیری شاخص در نزدیکی ناحیه حمایتی خود می‌تواند تا حدودی از فشار عرضه‌ها در بازار کاسته و حتی باعث ایجاد تقاضا نیز گردد ولی با در نظر گرفتن رفتار هیجانی سهامداران و سرمایه‌گذاران حقیقی و خرد، می‌توان کلیت بازار را همچون امروز با پیشتازی عرضه‌ها برآورد نمود.

برای مشاهده چشم انداز بازار فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24