Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با توجه به تداوم دلایل ریزش قیمت‌ها در بازار و همچنین ریسک گریزی سهامداران و سرمایه‌گذاران، برای روز آتی نیز می‌توان انتظار فعالیت عرضه‌ها را داشت. هرچند حمایت حقوقی‌ها در صورت تکرار می‌تواند شرایط را متعادل‌تر کند...

وقتی همه از بورس فرار می کنند!

بورس24 : طی معاملات امروز با توجه به هیجانات ایجاد شده در بازار در خصوص مذاکرات و آینده سیاسی و اقتصادی ایران و افزایش پیش‌بینی‌ها از احتمال ریزش قیمت دلار و همچنین اخبار و شایعات منتشره در خصوص لایحه بودجه سال جدید و تأثیرات آن بر شرکت‌های بازار سرمایه، معاملات ابتدا در عموم نمادها در بازه‌های منفی و با افت قیمت‌ها آغاز شد ، چنان که شاخص کل با روندی نزولی کار خود را آغاز نمود.

در نمادهای گروه خودرو نیز با توجه به روند معاملات روز گذشته، در همان ساعت اولیه معاملات نمادهای این گروه به صف‌های فروش کشیده شد و تا پایان بازار نیز تداوم یافت.

در نمادهای کامودیتی محور نیز همان‌طور که بیان شد با توجه به احتمال ریزش قیمت دلار و همچنین احتمال سرعت‌گیری اعمال سیاست‌های انقباضی دولت آمریکا در پی افزایش نرخ تورم و بهبود آمار بیکاری این کشور و البته با در نظر گرفتن احتمال ریزش قیمت کامودیتی‌ها در پی افزایش نرخ بهره آمریکا، معاملات اکثر نمادها در بازه‌های منفی و در نزدیکی کف قیمتی دنبال شد.

البته ابهامات موجود در خصوص تصویب بودجه سال جدید و به ویژه موارد مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه نیز خود از دلایل هیجانات این روزهای بازار می‌باشد که در میان سایر احتمالات و اخبار موجود کمتر مورد توجه قرار گرفته‌است.

حال با توجه به تداوم دلایل ریزش قیمت‌ها در بازار و همچنین ریسک گریزی سهامداران و سرمایه‌گذاران، برای روز آتی نیز می‌توان انتظار فعالیت عرضه‌ها را داشت. هرچند حمایت حقوقی‌ها در صورت تکرار می‌تواند شرایط را متعادل‌تر کند.

برای مشاهده چشم انداز بازار فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24