به گزارش کدال نگر بورس24،شرکت گروه تولیدی مهرام توضیحاتی در خصوص تحلیل حساسیت سود هر سهم ارائه نمود و اعلام کرد دلیل افزایش فروش شش ماهه دوم در پی اقدامات موثر در حوزه کسب و کار به ویژه افزایش ظرفیت تولید ،تغییرات مثبت در بسته بندی ،تبلیغات موثر ،بازاریابی و همچنین استفاده از آمیخته های بازاریابی به همراه ثبات در کیفیت ،اقدام در تامین به موقع مواد اولیه و پاسخ در موعد مقرر به نیاز ها و ارائه محصولات جدید بوده است
به گزارش کدال نگر بورس24 ،شرکت گروه تولیدی مهرام توضیحاتی در خصوص تحلیل حساسیت سود هر سهم ارائه نمود و اعلام کرد دلیل افزایش فروش شش ماهه دوم در پی اقدامات موثر در حوزه کسب و کار به ویژه افزایش ظرفیت تولید ،تغییرات مثبت در بسته بندی ،تبلیغات موثر ،بازاریابی و همچنین استفاده از آمیخته های بازاریابی به همراه ثبات در کیفیت ،اقدام در تامین به موقع مواد اولیه و پاسخ در موعد مقرر به نیاز ها و ارائه محصولات جدید بوده است
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.