Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با توجه به روند عرضه و تقاضا طی ساعات پایانی روز معاملاتی چهارشنبه و همچنین تداوم تأثیر علل مذکور در بالا، برای بازار روز شنبه نیز می‌توان افزایش حضور سرمایه‌گذاران در سمت تقاضا و درنتیجه آغاز به کار شاخص کل با روندی صعودی و در بازه‌های مثبت را پیش‌بینی کرد...

سرمایه خود را به بورس بسپاریم!؟

بورس24 : طی بازار روز چهارشنبه همان‌طور که انتظار می‌رفت در پی افزایش تقاضا طی ساعات پایانی معاملات روز سه شنبه و بازگشت معاملات نمادهای بزرگ و شاخص ساز به بازه‌های مثبت و همچنین بازگشت کامودیتی ها به روند صعودی قیمت در بازارهای جهانی و با توجه به انتظارات منفی از نتیجه مذاکرات سیاسی ایران و آینده اقتصادی کشور و به دنبال آن پیش‌بینی افزایش نرخ ارز، معاملات در عموم نمادهای بازار و به ویژه نمادهای بزرگ و شاخص ساز در بازه‌های مثبت دنبال شد.

همچنین طی بازار این روز افزایش نرخ فروش خودرو برای خودروسازان در سامانه کدال قرار گرفت چنان که در همان نیمه اول معاملات در عموم نمادهای این گروه شاهد افزایش فشار تقاضا و کشیده شدن معاملات نمادهایی همچون خگستر به صف‌های خرید بودیم.

در ساعات پایانی نیز نمادهای خودرو و خساپا با رشد قیمت‌ها و در بازه‌های مثبت پس از یک ماه تعلیق، بازگشایی شدند ، به طوری که شاخص کل تا ساعت پایانی با روندی صعودی کار خود را دنبال نمود.

حال با توجه به روند عرضه و تقاضا طی ساعات پایانی روز معاملاتی چهارشنبه و همچنین تداوم تأثیر علل مذکور در بالا، برای بازار روز شنبه نیز می‌توان افزایش حضور سرمایه‌گذاران در سمت تقاضا و درنتیجه آغاز به کار شاخص کل با روندی صعودی و در بازه‌های مثبت را پیش‌بینی کرد.

البته لازم به ذکر است روند نرخ دلار طی روزهای آتی می‌تواند تأثیر به سزایی بر روند معاملات بازار شنبه داشته باشد و هرگونه اخبار در خصوص آینده سیاسی و اقتصادی کشور می‌تواند روند معاملات را طی بازار شنبه تحت تأثیر قرار دهد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24