Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با شدت گرفتن زمزمه های استعفای هامونی و جلسه روز جاری در مورد انتصاب جانشین، حضور گزینه هایی همچون سید مهدی پارچینی مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار ، محمد حسین رحمتی معاون توسعه بازار فرابورس ایران و میثم فدایی واحد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار برای این سمت پررنگ شده اند...

«فدایی» جای «هامونی»؟

بورس24 : فرابورس ایران یکی از ارکان بازار سرمایه کشور ایران به‌شمار می‌رود که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت مشغول است.

این شرکت به منظور توسعه بازارها و ابزارهای مالی و پوشش خلاءهای ناشی از نداشتن دسترسی بخش عمده‌ای از صاحبان صنایع به بازار سرمایه تشکیل شده ‌است.

به بیان دیگر، محرومیت طیف وسیعی از بنگاه‌های اقتصادی از تأمین مالی در بازار سرمایه و وابستگی شرکت‌های دولتی یا خصوصی به تأمین مالی از طریق سهامداران عمده یا اخذ تسهیلات از شبکه بانکی منشأ ایجاد این بازار اوراق بهادار جدید به حساب می‌آید.

فرابورس ایران با هدف ایجاد بازاری کارآمد، منصفانه و شفاف، تمهیدات و بستر سازی لازم را در زمینه انتشار سریع و عادلانه اطلاعات با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار انجام داده تا صاحبان سرمایه با آگاهی و شناخت بیشتر در خصوص انواع اوراق بهادار، درجات ریسک و سایر شاخصه‌های مهم، به سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار پذیرفته شده در این بازار اقدام کنند.

اولین مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت  مصطفی امیدقائمی، از سال ۸۸  در این شرکت ایفای نقش داشت، امیر هامونی نیز فعالیت خود را در فرابورس از سال ۸۹ به عنوان مدیر بازار آغاز و از مهرماه سال ‏‏۱۳۹۱ تاکنون به مدت ۸ سال مدیر عامل فرابورس ایران بود.

با شدت گرفتن زمزمه های استعفای هامونی و جلسه روز جاری در مورد انتصاب جانشین، حضور گزینه هایی همچون  سید مهدی پارچینی مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار ، محمد حسین رحمتی معاون  توسعه بازار فرابورس ایران و میثم فدایی واحد مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار برای این سمت پررنگ شده اند.

تا این لحظه در بین این گزینه ها میثم فدایی مدیر جوان و خوشنام بازار سرمایه قویترین گزینه برای این سمت محسوب می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24