Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

اولین نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی ایران، یازدهم آبان ماه در سالن جلسات اتاق بازرگانی ایران با حضور دکتر محسن امینی رئیس و نواب رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به‌ صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد... 

امینی: همکاری دو جانبه کمیسیون های کشاورزی اتاق‌ های بازرگانی و تعاون ایران گسترش یابد

بورس24 : اولین نشست کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی ایران، یازدهم آبان ماه در سالن جلسات اتاق بازرگانی ایران با حضور دکتر محسن امینی رئیس و نواب رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی اتاق ایران به‌ صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

میهمانان ویژه این نشست دکتر ارسلان قاسمی رییس و دکتر مهدی مسعودی دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون بودند. 

مدیر زر ماکارون

در این نشست که روسای کمیسیون های کشاورزی سراسر کشور و مشاوران و کارشناسان هیئت‌ رئیسه نیز حضور داشتند مسائل روز کشاورزی ایران و مشکلات فراروی تولید کنندگان و صادرکنندگان مورد‌ بحث و تبادل‌ نظر قرار گرفت.

در این جلسه دکتر محسن امینی ضمن خیر مقدم به مدعوین و اعضای کمیسیون و تأکید به گسترش و تعمیق همکاری دو جانبه کمیسیون های کشاورزی اتاق‌ های بازرگانی و تعاون ایران، به تشریح برنامه‌ های کمیسیون در قالب برنامه راهبردی کشاورزی اتاق بازرگانی ایران پرداختند.

در این برنامه راهبردی پیشنهاد هاب کشاورزی و غذای جمهوری اسلامی در منطقه به icc (اتاق بازرگانی بین‌ المللی) از سوی کمیسیون کشاورزی اتاق ایران از طریق نمایندگی این کمیسیون در ایران ارائه‌ شده که به اذعان دبیر کل محترم نمایندگی ایرانی icc، پیشنهاد اتاق ایران در بین ۱۲ پیشنهاد دهنده منطقه‌ ای از نظر کارشناسی بهترین پیشنهاد بوده است.

در این برنامه برای اولین بار سایت اورژانس کشاورزی ایران با مرکزیت کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با همکاری کمیسیون های کشاورزی اتاق‌ های سراسر کشور رونمایی شد.

جناب آقای دکتر کیخا مشاور عالی کمیسیون به ارائه نقطه نظرات کارشناسی پیرامون برنامه جامع راهبردی کشاورزی اتاق ایران پرداختند.

در ادامه در خصوص پیشنهاد استان‌ ها مبنی بر تشکیل میزهای تخصصی محصولات کشاورزی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و همچنین کمیته‌ های تخصصی نظیر کمیته بانکی، بیمه، صنایع تبدیلی، کشاورزی و دام و طیور و آبزیان تشکیل و پیشنهاد شد که اعضای محترم بنا به گرایش و حوزه کاری در این کمیته‌ ها فعالیت نمایند.

در مورد نامه سازمان توسعه تجارت در خصوص میز ملی صادرات آبزیان به کشور روسیه، روسای اتاق‌ های شهرکرد و خرمشهر به‌ عنوان نمایندگان اتاق ایران در این میز انتخاب شدند. 

گفتنی است، در خاتمه مقرر گردید استان‌ ها پیشنهادهای خود، جهت برگزاری جلسات استانی، میزهای تخصصی محصولات خاص آن استان و برنامه ارائه‌ شده توسط کمیسیون را حداکثر ظرف یک هفته به دبیرخانه کمیسیون ارسال نمایند.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24