Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

هلدینگ مالی غدیر با ارزش دارایی های تحت مدیریتی به میزان ۱۵ هزار میلیارد تومان، به عنوان یکی از هلدینگ های برتر شرکت سرمایه گذاری غدیر انتخاب شد. 

هلدینگ مالی غدیر 15 هزار میلیارد تومان دارایی دارد/ «وغدیر» مالک 100 درصد سهام این هلدینگ است

بورس24 : هلدینگ مالی غدیر با ارزش دارایی های تحت مدیریتی به میزان ۱۵ هزار میلیارد تومان، به عنوان یکی از هلدینگ های برتر شرکت سرمایه گذاری غدیر انتخاب شد. 

میلاد فروغی، مدیرعامل هلدینگ مالی غدیر در خصوص جزئیات عملکرد این شرکت زیر مجموعه "وغدیر" به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت گسترش صنعت نوین ایرانیان در سال 92 تاسیس شده و در قالب هلدینگ مالی غدیر به فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، بیمه و تامین مالی پرداخته است. غدیر مالک 100 درصد این هلدینگ است.

وی افزود: هلدینگ مالی به عنوان حوزه جدید در زنجیره کسب و کار شرکت سرمایه گذاری غدیر است که به‌تدریج اثر قابل‌توجهی بر روی عملکرد غدیر خواهد گذاشت. این هلدینگ طی دوره عملکردی یکسال گذشته رشد قابل توجهی در سودآوری و خالص ارزش دارایی ها داشته به طوری که ارزش دارایی های تحت مدیریت این هلدینگ به حدود 15 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: بر اساس ضرورت شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های چند رشته ای، باید در حوزه خدمات مالی و سرمایه گذاری نیز توسعه و نقش‌آفرینی داشته باشد. با تمرکز پتانسیل‌های قابل توجه غدیر و مرتبط در هلدینگ مالی، زنجیره ارزش این بخش به تدریج تکمیل شده است.

فروغی با اشاره به نحوه فعالیت این هلدینگ در بازار گفت: در حال حاضر، هلدینگ مالی غدیر مدیریت 6 شرکت تامین سرمایه دماوند، سرمایه گذاری اعتضاد غدیر، سرمایه گذاری زرین پرشیا، سرمایه گذاری آذر، سرمایه گذاری دی و شرکت خدمات بیمه ای سپهر ایرانیان را دارد و همچنین سهامدار ارکان مالی بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالا و بورس انرژی است. به تدریج سایر ارکان مالی جهت تکمیل زنجیره ارزش این هلدینگ نیز افزوده خواهد شد.همچنین شرکت های سرمایه گذاری اعتضاد غدیر، زرین پرشیا و آذر وظیفه مدیریت سبد سهام را برعهده دارند و شرکت خدمات بیمه ای سپهر ایرانیان نیز به عنوان بازوی بیمه ای این هلدینگ در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: بازوی تامین مالی این هلدینگ، شرکت تامین سرمایه دماوند است که تاکنون دو مرحله تامین مالی انجام داده و درآینده نزدیک نیز چندین ابزار تامین مالی توسط این شرکت منتشر خواهد شد. همچنین در حوزه مدیریت دارایی نیز سه صندوق سرمایه گذاری تاکنون تاسیس شده و در حال فعالیت هستند و در آینده نیز ابزارهای مالی و سرمایه گذاری متعددی در ذیل این شرکت و هلدینگ مالی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: هلدینگ مالی غدیر، نقش ارائه دهنده خدمات مالی به تمامی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه غدیر و همچنین خارج از مجموعه را بر عهده دارد و تاکنون اقدامات متنوعی نظیر سبدگردانی، تامین مالی، عرضه و پذیرش و سایر خدمات را در این راستا انجام داده است و با تمرکزی که در این بخش صورت گرفته، امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم ارائه دهنده کامل خدمات مالی بوده و از این طریق نقش مهمی در افزایش اثربخشی و بهره وری مالی در شرکت ها داشته باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24