Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس کالای ایران روز گذشته شنبه ۱۷ مهر ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۱ هزار و ۷۱۴ تن سیمان تیپ یک و دو بود و در نهایت ۷۸۴ هزار و ۴۶۵ تن از این محموله ها به فروش رسید و چندمین هفته متوالی سیمان تیپ ۲ در حوالی کیسه ای ۲۵ هزار تومان معامله شد و این موضوع بیانگر ادامه ثبات و آرامش در بازار این محصول است.

سیمان حوالی ۲۵ هزار تومان معامله می شود؛ آرامش ادامه دار بازار سیمان

بورس24 : بورس کالای ایران روز گذشته شنبه ۱۷ مهر ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۱ هزار و ۷۱۴ تن سیمان تیپ یک و دو بود و در نهایت ۷۸۴ هزار و ۴۶۵ تن از این محموله ها به فروش رسید و چندمین هفته متوالی سیمان تیپ ۲ در حوالی کیسه ای ۲۵ هزار تومان معامله شد و این موضوع بیانگر ادامه ثبات و آرامش در بازار این محصول است.

میانگین قیمت سیمان پاکتی روز گذشته به ۵۰۷ تومان در هر کیلوگرم رسید که به این ترتیب هر کیسه سیمان ۵۰ کیلوگرمی روی رقم ۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان قرار گرفت.

در معاملات دیروز سیمانی ها در بورس کالا ۳۶ درصد سیمان پاکتی در قیمت پایه معامله شد و همچنین از مجموع ۹۷۶ هزار و ۵۰۶ تن سیمان تیپ دو (فله و پاکتی) عرضه شده در روز گذشته ۲۸۹ هزار و ۵۹۰ تن در قیمت پایه معامله شد.

گفتنی است امروز نیز ۲۱۵ هزار و ۹۲۰ تن سیمان پرتلند آهکی، پوزولانی، پوزولانی ویژه، تیپ یک، ۲، ۳ و ۵ و همینطور سیمان سفید و مرکب از سوی شرکت های سیمانی آذر آبادگان خوی، آرتا اردبیل، استهبان، اصفهان، اکباتان، بجنورد، بهبهان، توسعه ماهان کرمان، خاش، خمسه، خوزستان، دورود، زابل، زاوه تربت، زنجان، ساوه، سفید ارومیه، سفید شرق، سفید نی ریز، شرق، صوفیان، غرب، فارس، قائن، کارون، کردستان، کرمان، لارستان، مازندران، ممتازان کرمان، هگمتان، صنایع سیمان سامان غرب، صنایع سیمان شهرکرد، کارخانجات سیمان لامرد و مجتمع سیمان غرب آسیا در تالار سیمان عرضه خواهد شد.

از ابتدای عرضه سیمان در بورس کالا که به تاریخ ۹ خرداد ماه بر می گردد در مجموع ۱۴ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۸۲ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۱۵ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۶۲۵ تنی همراه و در پایان ۱۱ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۱۵ تن آن مورد معامله قرار گرفت.

منبع: کالاخبر

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24