Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بر اساس یافته های یک تحقیق مستقل، رئیس صندوق بین المللی پول متهم است زمانی که ریاست بانک جهانی را بر عهده داشته، کارکنان خود را تحت فشار قرار داده است، تا اطلاعات را دستکاری کرده و فضای کسب و کار چین را مطلوب تر نشان دهند...

رئیس صندوق بین المللی پول متهم به دستکاری داده های اقتصادی چین شد

بورس24 : بر اساس یافته های یک تحقیق مستقل، رئیس صندوق بین المللی پول متهم است زمانی که ریاست بانک جهانی را بر عهده داشته، کارکنان خود را تحت فشار قرار داده است تا اطلاعات را دستکاری کرده و فضای کسب و کار چین را مطلوب تر نشان دهند.

به گزارش رویترز، کریستالینا جورجیوا، رئیس صندوق بین المللی پول اتهامات مطرح شده علیه خود مبنی بر دستکاری داده های اقتصادی چین را "نادرست و جعلی" خواند و دفتر رئیس سابق بانک جهانی را به این کار متهم کرد.

بر اساس یافته های یک تحقیق مستقل، جورجیوا متهم است زمانی که ریاست بانک جهانی را بر عهده داشته، کارکنان خود را تحت فشار قرار داده است تا اطلاعات را دستکاری کرده و فضای کسب و کار چین را مطلوب تر نشان دهند.

وی در بیانیه‌ای که قصد دارد آن را به هیئت اجرایی صندوق بین المللی پول ارائه کند، دفتر جیم کنگ کیم، رئیس سابق بانک جهانی، را به دستکاری این داده ها متهم کرد.

جورجیوا گفت که وی برای جلوگیری از پیشنهاد یکی از کارکنان کیم برای قرار دادن داده های اقتصادی هنگ کنگ در رتبه بندی چین در گزارش فضای کسب و کار سال 2018 بانک جهانی، که به طور قابل توجهی موقعیت این کشور را بهبود می بخشید، دخالت کرده است. کیم به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

بانک جهانی هفته گذشته گزارشی از تحقیقات موسسه حقوقی ویلمر هیل منتشر کرد. مشخص شد که مقامات ارشد این بانک از جمله جورجیوا زمانی که این بانک به دنبال حمایت چین برای افزایش سرمایه بود، کارکنان خود را به شدت تحت فشار قرار دادند تا داده ها را برای بهبود رتبه چین در گزارش فضای کسب و کار تغییر دهند.

جورجیوا، مدیرعامل وقت بانک جهانی، از این تحقیقات به شدت انتقاد کرد و جزئیات بیشتری را در بیانیه خود به هیئت اجرایی صندوق بین المللی پول، ارائه کرد.

وی گفت که یافته های این تحقیق شامل "تلقین دروغین و جعلی ... است که من و همکارانم در بانک جهانی در ازای تعهدات سرمایه ای، رتبه کسب و کار یک کشور را افزایش دهیم".

جورجیوا گفت: واضح است: چنین چیزی رخ نداده و هرگز چنین چیزی تحت ریاست من اتفاق نمی افتد.

وی تأکید کرد که تلاش او برای جلوگیری از افزودن اطلاعات هنگ کنگ به داده های چین و عدم افزایش رتبه بندی چین نشان دهنده نگرانی او برای حفظ یکپارچگی داده های بانک جهانی است.

اظهارات رئیس صندوق بین المللی پول در حالی مطرح می‌شود که گزارش بانک جهانی به وضوح دستکاری اطلاعات اقتصادی و تجاری برای پنهان نگه داشتن رتبه اقتصادی پکن در جهان را نشان می‌ دهد.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24