Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

قسمت سوم: اتحاد راهبردی و ایجاد ارزش افزوده برای بانک‌ها و تلکوها تهیه کننده : لرنودیو پخش کننده : عصر پرداخت مدیر اجرایی : عبداله افتاده دبیر اجرایی : هومن رضوی نویسنده: اسمهان حکاک ویراستار فنی : سید بهنام خاکباز ویراستار و راوی : ساغر مشهدی زاده تدوین گر: پرستو موسوی موسیقی : دانیال فرح بخشی اسپانسر : همراه اول تلکوبنک‌ها، سبد محصولی به مشتری ارائه می‌کنند که حاصل ترکیب خدمات مخابراتی و بانکی و مالی است. یکی از مسیرهای رسیدن به همکاری بانک‌ها و شرکت‌های تلکو، ایجاد اتحاد راهبردیست. این اتحاد به دلیل خلق ارزش افزوده برای هر دو طرف، راهبردی تلقی می شود. در این اپیزود نمونه‌هایی از این اتحادهای راهبردی را ارائه می‌کنیم و به ضرورت‌ها و منافع این اتحادها می‌پردازیم. می‌توانید این قسمت را از طریق لینک‌های زیر بشنوید yun.ir/aavl۴c

 دومین سریال صوتی لرنودیو با عنوان ظهور بانک‌های مخابراتی منتشر شد

بورس24 : تلکوبنک‌ها، سبد محصولی به مشتری ارائه می‌کنند که حاصل ترکیب خدمات مخابراتی و بانکی و مالی است. یکی از مسیرهای رسیدن به همکاری بانک‌ها و شرکت‌های تلکو، ایجاد اتحاد راهبردیست. این اتحاد به دلیل خلق ارزش افزوده برای هر دو طرف، راهبردی تلقی می شود. در این اپیزود نمونه‌هایی از این اتحادهای راهبردی را ارائه می‌کنیم، به ضرورت‌ها و منافع این اتحادها می‌پردازیم.

تهیه کننده : لرنودیو

پخش کننده : عصر پرداخت

مدیر اجرایی : عبداله افتاده

دبیر اجرایی : هومن رضوی

نویسنده: اسمهان حکاک

ویراستار فنی : سید بهنام خاکباز

ویراستار و راوی : ساغر مشهدی زاده

تدوین گر: پرستو موسوی

موسیقی : دانیال فرح بخشی

اسپانسر : همراه اول

برای اینکه با سریال تلکو بنکینگ بیشتر آشنا بشید، ابتدا باید بگیم که تلکو بنک چیه. تلکوبنک حاصل همکاری و مشارکت بانک‌ها و شرکت‌های مخابراتی برای ارائه محصولات مشترک به مشتریانه. ما تو لرنودیو برای اولین بار، سریال صوتی "تلکوبنکینگ" رو با حمایت همراه اول تهیه کردیم که توسط عصر پرداخت پخش میشه. این سریال شامل 10 اپیزوده که توی هر اپیزود اون، یک موضوع و جنبه جدید از تلکو بنکینگ به صورت تخصصی بررسی و ارائه میشه.

قسمت سوم: اتحاد راهبردی و ایجاد ارزش افزوده برای بانک‌ها و تلکوها

در میان افزایش تقاضا برای راهکارهای مالی سودآور و مبتنی بر تجربه کاربری مطلوب ، تازه‌واردان دیجیتالی جدید بازار خدمات مالی را متزلزل و مختل کرده و بانکداری را برای کاربران و این صنعت متحول کرده اند. تکفین‌(tech-fin) هایی مانند آمازون ، گوگل ، علی بابا و تنسنت ( Tencent ) و برخی غول های مخابراتی دنیا این کار را به خوبی انجام می‌دهند. تک‌فین‌‌‌ها ‌که از سمت فناوری و پلتفرم‌های دارای شبکه وسیع مشتریان به سمت خدمات مالی می‌روند و با بانک‌‌ها ‌به خصوص در حوزه پرداخت مشارکت می‌کنند.. آن‌‌ها ‌به علت دستیابی به دسترسی به خیل عظیمی از مشتریان ، امکان ارائه خدمات مالی را به مشتریان خرد پیداکرده‌اند و برای آن‌‌ها ‌خدمات مالی را ارزان‌تر و به صورت فعال ارائه می‌دهند، دلیل این موضوع نیز ارزان‌تر بودن جذب مشتریان برای شرکت‌های پلتفرمی یا فناوری محوری به مانند گوگل و آمازون نسبت به بانکداری است (حدود 10% هزینه جذب دارند) مثلا" علیرغم چالش های ساختاری و حکمرانی ، بانک چینی WeBank با پشتیبانی غول فناوری Tencent به حدود 200 میلیون نفر فقط در مدت 5 سال اول خدمات ارائه داده است یا برای مثالی دیگر؛ بانک دیگر چینی MYbank با پشتیبانی Alibaba بیش از 20 میلیون مشتری تجاری خرد و متوسط دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24