Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دستور دولت: در خانه های خود بمانید / حتی برای تعطیلات به هیچ وجه خارج نشوید به گزارش رویترز، مقامات بهداشتی چین اعلام کردند که موارد ابتلای بومی به کووید ۱۹ در شهر شیامن، فوجیان، یکی از استان‌ های جنوب شرق این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است...

قرنطینه یک شهر جدید در کشور چین

بورس24 : افزایش موارد بومی ابتلا به ویروس کرونا در شهر شیامن چین منجر به قرنطینه جدی این شهر و تعطیلات تمامی اماکن عمومی شده است.

به گزارش فارس از رویترز، مقامات بهداشتی چین اعلام کردند که موارد ابتلای بومی به کووید ۱۹ در شهر شیامن، فوجیان، یکی از استان‌ های جنوب شرق این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

بر اساس تصمیم دولت، شهر شیامن مانند شهر پوتیان با اعامل شدید محدودیت مواجه شده است؛ از ساکنان این شهر درخواست شده در خانه بماند و حتی برای تعطیلات از منازل خود خارج نشوند.

ضمن اینک کلاس های حضوری در مهدکودک‌ها، دبستان ها و دبیرستان‌ها به حالت تعلیق درآمده و اماکن عمومی نظیر سینماها، سالن‌های ورزشی و رستوران‌ها تعطیل شده‌اند.فعالیت‌های جمعی شامل تورها، نمایشگاه‌ها و نمایش‌ها نیز متوقف شده است.

به دنبال موارد جدید بیماری کروناویروس، کارکنان پزشکی آزمایش اسید نوکلئیک را برای ساکنانشهر شیامن که مرکز گردشگری و حمل و نقل با پنج میلیون نفر جمعیت است، انجام می‌دهند.

شیامن، شهری دیدنی با ۵ میلیون نفر جمعیت، یکی از چهار شهر استان فوجیان، جدیدترین نقطه کانون همه‌گیریکرونادر چین است که مواردی را در روزهای اخیر گزارش کرده است.

شیوع مجدد کووید ۱۹ در استان فوجیان، از شهر پوتیان با حدود ۳.۲ میلیون نفر جمعیت آغاز شد که اولین مورد ابتلا به این بیماری در ۱۰ سپتامبر سال جاری (۲۰۲۱) گزارش شده است. مبتلایان جدید کووید ۱۹ در این استان به سویه مسری دلتا آلوده شده‌اند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24