Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طبق گزارش‌های رسمی با واردات اخیر، میزان ورود واکسن به کشور به بیش از ۵۸.۳ میلیون دُز رسیده است.

جزئیات واردات ۵۸ میلیون دُز واکسن/ ۷۷ درصد در دو ماه

بورس24 : گمرک ایران در جریان واردات واکسن که از نیمه بهمن ماه سال گذشته آغاز و تاکنون ادامه داشته،آمار مربوط به این واردات را منتشر می‌کند که تازه‌ترین گزارشی که معاون فنی گمرک ایران بعد از آخرین واردات صورت گرفته اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تا ۲۶ شهریورماه سال جاری ۵۸ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۶۰۶ دزواکسن وارد کشور شده است.

جزئیات واکسن‌های وارداتی این گونه است که از ۵۴ مرحله ورود ،۳۱ محموله مربوط به سینوفارم چین با ۴۸ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۳۹۶ دزبوده است. دیگر واکسن ورودی از چین،آسترازنکادر قالب کواکس با یک محمولهیک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۰۰ دزیبوده است. از روسیه نیز ۱۲ محموله به تعداد یک میلیون و ۳۴۵ هزار دزاسپوتنیک و دو محموله آسترازنکابه تعداد ۹۶۳ هزار دزوارد کشور شده است.

یک محموله نیز از ایتالیا به تعداد یک میلیون و ۴۵۲ هزار دزدر قالب کواکس وارد شده و از کره جنوبی نیز یک محموله به تعداد ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دز(کواکس) به ایران آمده است. محموله‌های دیگر مربوط به ۶۵۰ هزار دزآسترازنکااز اتریش در دو محموله و ۱۲۵ هزار دزاز هند با یک محموله است.

۵ ۴ درصد در شهریور

طبق گزارش ارونقی عمده واکسن‌های وارداتی مربوط به شهریورماه سال جاری با ۵۴ درصد و بعد از آن مرداد با ۲۳ درصد است که بر این اساس از ابتدای مرداد تاکنون حدود ۷۷ درصد واکسن‌های وارداتی به ایران آمده‌اند.

در سایر نیز ۱۱ درصد در تیرماه، دو درصد خردادماه، هفت درصد اردیبهشت، دو درصد فروردین، حدود یک درصد اسفند سال گذشته و کمتر از یک درصد نیز در بهمن‌ماه وارد شده است.

این در حالی است که در شهریورماه سال جاری از مجموع واکسن‌های وارداتی ۳۱ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۹۹۶ دز و در مرداد ۱۳ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۰ دزوارد شده است.

در سایر ماه‌ها نیز ۶ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۸۰۰ دز،خرداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار دز،اردیبهشت سهمیلیون و ۶۵۲ هزار دز،فروردین یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۸۰۰ دز، اسفند ۵۷۵ هزار دزو در بهمن ۱۲۰ هزار دزواکسن وارد کشور شده است.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24