غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیات مدیره بانک دی در نشست هم اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور، خواستار بهبود ترکیب منابع بانک به نفع منابع ارزان قیمت و توزیع ریسک از طریق ارائه تسهیلات خرد شد...
بورس24 : بانک دی در دو سال گذشته جهش مطلوبی در شاخصهای عملیاتی در شبکه بانکی داشته است که نتیجه آن بهبود تصویر برند بانک نزد ذینفعان بود.
غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیات مدیره بانک دی در نشست هم اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور، خواستار بهبود ترکیب منابع بانک به نفع منابع ارزان قیمت و توزیع ریسک از طریق ارائه تسهیلات خرد شد.
در این نشست که با هدف بررسی عملکرد شعب در شش ماهه ابتدایی سال جاری برگزار شد، خلیل ارجمندی عملکرد شعب را در بهبود شاخصهای عملیاتی مناسب ارزیابی کرد و گفت: مهم ترین اولیتها بانک دی، درآمدزایی و کسب سود باکیفیت، رشد درآمدهای کارمزدی از محل توسعه خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک است که با اقدامات صورت گرفته در این حوزهها، شاهد رشد مطلوب شاخص های عملیاتی هستیم.
وی سیاست های اعتباری ابلاغی را مبتنی بر پتانسیلهای بانک و نیازهای روز جامعه دانست و تصریح کرد: بر اساس پتانسیل های بانک، استراتژی ما حرکت به سمت بانکداری خرد و ارائه تسهیلات به کسبوکارهای کوچک و متوسط است که شعب باید به صورت جدی در این مسیر حرکت کنند.
ارجمندی پیاده سازی مدل بومی مدیریت در بانک دی را از مهم ترین اقدامات هیئت مدیره دانست و تصریح کرد: در ادوار پیش، موضوع جانشین پروری و تکیه بر نیروهای جوان بانک چندان موضوعیت نداشت که این مسأله یکی از مشکلات اصلی بانک در حوزه راهبری به شمار می آمد.
وی ادامه داد: تیم مدیریتی فعلی با پیادهسازی فرایندهای جانشینپروری و بهکارگیری نیروهای جوان از داخل مجموعه در جایگاههای مدیریتی، به سمت مدیریت بومی مبتنی بر شایستگیها حرکت کرد که نتیجه آن را در کارنامه عملیاتی شعب و بهبود شاخصهای شعب شاهد هستیم.
رییس هیات مدیره بانک دی، صداقت با مشتری را مهم ترین سرمایه بانکدار دانست و ابراز امیدواری کرد نگاه مبتنی بر تکریم و احترام و رابطه صادقانه با مشتریان رکن اصلی رفتار با مشتری در شعب باشد.
منبع: روابط عمومی
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.