Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل فولاد هرمزگان باور و دنبال کردن شعار ما می توانیم را یک و ظیفه و اعلام کرد مانند دیگر حوزه ها در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و شعار ما می‌توانیم را تحقق ببخشیم .

مدیرعامل فولاد هرمزگان: ما می توانیم را در فولاد هرمزگان تحقق می بخشیم

بورس24 : مدیرعامل فولاد هرمزگان باور و دنبال کردن شعار ما می توانیم را یک و ظیفه و اعلام کرد مانند دیگر حوزه ها در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و شعار ما می‌توانیم را تحقق ببخشیم .

عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در بازدید از بخش LF واحد فولاد سازی این شرکت و دیدار با کارکنان این بخش باور و دنبال کردن شعار ما می توانیم که از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد را یک وظیفه دانست و گفت : همانگونه که در حوزه نظامی و موشکی شعار ما می توانیم محقق و موجب عقب‌نشینی دشمن شده است ، در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و شعار ما می‌توانیم را تحقق ببخشیم . وی تاکید کرد در فولاد هرمزگان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت ایران، با همدلی و همراهی یکدیگر ما می توانیم را تحقق می بخشیم.

معروفخانی در این بازدید با تاکید بر اعتماد و توجه به جوانان و نیروهای متخصص بومی گفت : همانگونه که در آغاز کار و پیش از این عنوان شد تحول و توسعه از اهداف اصلی ما در فولاد هرمزگان است که در دولت مردمی به جد پیگیر آن خواهیم بود . وی ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات قطعی برق، و با برنامه ریزی مدیران و همدلی و همکاری و سعی مضاعف کارکنان، این شرکت شاهد ثبت رکوردهای جدید تولید بوده و بتواند میزان تولید از دست رفته را جبران نماید.

مدیرعامل فولاد هرمزگان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در رضایتمندی کارکنان گفت : در بحث درمان و پزشکی برای همه کارکنان امانی و پیمانی شرایط بسیار خوبی را ایجاد کردیم ، صندوق درمان و بیمه تکمیلی از این جمله می باشد . مدیرعامل فولاد هرمزگان افزود: ‌ تلاش ما این است با انجام طرح‌های توسعه و به ثمر نشستن این طرح‌ها و قطعاً سوددهی بیشتر بتوانیم اقدامات بیشتری را در جهت تکریم و رضایتمندی کارکنان تلاشگر و متعهد فولاد هرمزگان انجام دهیم.

منبع: روابط عمومی فولاد هرمزگان

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24