Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روز گذشته شاخص کل ضمن واکنش به سطح حمایتی یک میلیون و ۴٧٠ هزار واحدی، باری دیگر خود را برای بازگشت به کانال ١.۵ میلیون واحد آماده کرد. برای امروز احتمالا افزایش تقاضا در دقایق ابتدایی به دلیل شرایط بازار روز گذشته را داشته باشیم اما...

برگشت از یک قدمی سطح حمایتی

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل و با رگه‌های مثبت آغاز کرد. پس از گذر از دقایق ابتدایی، کمی تردید در رفتار معامله‌گران موجب افت فشار تقاضا شد اما رفته‌رفته با گذر از یک ساعت ابتدایی بازار، تحت تاثیر جذاب شدن قیمت‌ها و نبود فروشنده جدی، جسارت خریداران آشکار شد تا شاخص کل در یک روز خوب ضمن واکنش به سطح حمایتی یک میلیون و 470 هزار واحدی، باری دیگر خود را برای بازگشت به کانال 1.5 میلیون واحد آماده کند.

تا به این جای کار شرایط مطابق با انتظار پیش رفته است. در واقع رشد بیش از 40 درصدی شاخص موجب شد تا بازار به ابهامات و یا بهانه‌هایی نظیر افزایش احتمالی نرخ سود بانکی، بحث قیمت‌گذاری دستوری، جدی شدن بحث اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، زمزمه قطعی گاز و سوخت در زمستان و بحث آزادسازی سهام عدالت واکنش نشان دهد. نکته مثبت اینکه این اصلاح در قالب الگوهای ادامه‌دهنده و استراحتی در حال شکل‌گیری است و با کمی نوسان در محدوده فعلی، می‌توان حرکت مجدد بازار و گذر از سقف قبلی را تحت تاثیر انتظارات تورمی انتظار داشت.

کماکان توصیه می‌شود بیش از آنکه به دنبال فروش سهام و خروج از بازار باشید، برنامه اصلاح پرتفوی را در دستور کار قرار دهید. با نظر به دیتای فعلی، بازار تا پایان سال در سطوح بالاتری خواهد ایستاد. اما برای امروز احتمالا افزایش تقاضا در دقایق ابتدایی به دلیل شرایط بازار روز گذشته را داشته باشیم اما قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته می‌تواند عاملی برای فشار عرضه در نیمه دوم معاملات باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24