Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در پی الزام فروش کلیه محصولات سیمان در بورس کالا و در راستای پاسخ به نیاز عمومی مصرف کنندگان و تسهیل صدور کد معاملاتی، سازمان بورس و اوراق بهادار امکان استفاده بورس کالای ایران جهت احراز هویت مشتریان سیمان از اطلاعات اشخاصی که ثبت نام آن ها در سامانه سجام تکمیل شده را ابلاغ کرد.

احراز هویت مشتریان سیمان در بورس کالا با کد سجام ابلاغ شد

بورس24 : در پی الزام فروش کلیه محصولات سیمان در بورس کالا و در راستای پاسخ به نیاز عمومی مصرف کنندگان و تسهیل صدور کد معاملاتی، سازمان بورس و اوراق بهادار امکان استفاده بورس کالای ایران جهت احراز هویت مشتریان سیمان از اطلاعات اشخاصی که ثبت نام آن ها در سامانه سجام تکمیل شده را ابلاغ کرد.

سازمان بورس و اوراق بهادار در ابلاغیه ای به حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران و حسین فهیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی از موافقت هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با احراز هویت مشتریان سیمان با استفاده از اطلاعات اشخاصی که ثبت نام آنها در سامانه سجام تکمیل و کد معاملاتی دریافت کرده اند، خبر داد.

در نامه سید مهدی پارچینی پارچین سرپرست مدیریت نظارت بر بورس ها آمده است: مطابق با صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۰ شهریور ماه و پیرو درخواست بورس کالای ایران طی نامه شماره ۷۳۴۷/۲۰۱ مورخ ۱۰ شهریور ماه با توجه به الزام فروش کلیه محصولات سیمانی در بورس و در راستای پاسخ به نیاز عمومی مصرف کنندگان و تسهیل صدور کد معاملاتی مراتب به شرح زیر تصویب شد:

جهت احراز هویت مشتریان سیمان، بورس کالای ایران می تواند از اطلاعات اشخاصی که ثبت نام آن ها در سامانه سجام تکمیل شده و کد معاملاتی دریافت کرده اند استفاده کند. در این زمینه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه موظف است سرویس های لازم از سامانه سجام را برای بورس کالای ایران فراهم کند که موضوع قسمت الف بند ۱ ماده ۴ دستورالعمل ثبت سفارس کالا در بورس کالای ایران بر آن اساس صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است، هفته گذشته سید جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران نیز از موافقت هیات مدیره سازمان بورس با احراز هویت مشتریان سیمان با کد سجام خبر داده بود که با ابلاغیه سازمان بورس، شاهد تسهیل هر چه بیشتر خرید سیمان از بورس کالا برای همه مصرف کنندگان در سراسر کشور خواهیم بود. این اتفاق در شرایطی رقم می خورد که همزمان با تسهیل خرید سیمان، ۶۴ شرکت سیمانی نیز برای عرضه محصولاتشان در بورس کالا پذیرش شده اند و چند شرکت باقی مانده سیمانی نیز در صف ورود به بورس کالا قرار دارند.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24