Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست یک دیدار یک عرضه شرکت توسعه ساماندهی نرم افزاری نگین در فرابورس با نماد توسن در تاریخ ٢٠ شهریور ماه ١۴٠٠ برگزار شد.

معارفه شرکتی که در حال متحول کردن سیستم بانکداری است

بورس24 : نشست یک دیدار یک عرضه شرکت توسعه ساماندهی نرم افزاری نگین در فرابورس با نماد توسن در تاریخ 20 شهریور ماه 1400 برگزار شد.

در این نشست فاطمی مدیرعامل شرکت در خصوص این شرکت گفت: با عبور از بانکداری سنتی، این مجموعه در آینده تحول‌ساز خواهد بود. شرکت توسن اولین‌بار محیط تولید را تجاری کرد و عمده ویژگی آن ریسک‌پذیری بوده و پیشتاز اجرای ایده‌های نو است به طوری که در به‌کارگیری فناوری پیشرو عمل کرده است.

وی ادامه داد: نسل خودپردازها و دستگاه های کارتخوان و دستگاه های کارتخوان در مجموعه توسن بود، در سال های 80-81 این اتفاق افتاد. ما سعی می کنیم تا توان خود را در نوآوری بالا ببریم. امروز نسل سوم نرم افزار ها به بازار عرضه شده است. نسل سومی که تحول ساز است.

وی ادامه داد: توسن بانک ها را برای ورود به نسل سوم بانکداری دیجیتال آماده می کند. امروز توسن ذهن مدیران بانکی را برای نسل های آینده آماده می کند. اولین نسل بانکداری دیجیتال بر مبنای هوش مصنوعی خواهد بود.

فاطمی گفت: این شرکت اولین اینترنت بانک را افتخار خود می داند که بیش از 20 سال است در کشور کار می کند. توسن اعتقاد دارد دوران نظام بانکداری به روش وثیقه گذاری تمام شده و نسل بعدی بانکداری ما وثیقه از بین می رود. همچنین اعتقاد داریم پایه های نظام اعتبار سنجی براساس دارایی های نامشهود، شهرت افراد، کارآفرینی، ارزش شبکه های اجتماعی باید باشد و توسن این کار را می کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در نظر داریم تا با سیستم نرم افزاری خود عوارض جاده ها را بدون توقف انجام دهیم. سیستم پرداخت ما بین المللی خواهد شد. لازم به ذکر است که نرم افزارهای ضد پولشویی شرکت به کشورهای دیگر فروخته شده و ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سطح درآمدی شرکت گفت: یک درآمد 2 تا 3 هزار میلیاردی رو به روی توسن است. علاوه بر آن توسن این افتخار را دارد که کم کم سرویس های خود را به طور مستقیم به مردم برساند. گفتنی است که درآمدهای عملیاتی توسن بیشتر در حوزه نوآوری بوده است در سال 99 320 میلیارد بوده و در سال 1400 به 420 میلیارد و در افق 1404 به بالای 1000 میلیارد خواهد رسید.

فاطمی با اشاره به سود تقسیم شده شرکت در سال 99 خبر داد: سود تقسیم شده سال 99 حدود 70 درصد بوده سود انباشته 74 میلیاردی داریم که منجر به توزیع بیشتر سود خواهد شد.

وی در مورد چشم انداز آینده توسن تصریح کرد: در سال 1404 در جمع 14 شرکت برتر ارائه دهنده سرویس های بانکداری در جهان و اولین در ایران خواهیم بود. ما بزرگترین صادرکننده ایران در سال 99 بودیم. ضمن اینکه دسترسی راحت امن و سریع را به خدمات مالی را فراهم کرده و گسترده تر خواهد شد و نظام بانکداری نقدی کم خواهد شد.

وی تاکید کرد: توسن برای هر انسانی دوگانه دیجیتال طراحی خواهد کرد تا در نظام های سرویس محور به جای انسان از ربات استفاده شود. جایگزینی دوگان دیجیتال به جای تمام سیستم بانکداری سنتی از اهداف توسن است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24