Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از دلایل ریزش قیمت سهام طی روزهای پایانی هفته می توان به عرضه دو نماد جدید نیز اشاره نمود که خود باعث افزایش فشار فروش توسط سهامداران به منظور شرکت در عرضه های مذکور شد. حال با توجه به اتمام این عرضه ها و بازگشت نقدینگی بلوکه شده به حساب سرمایه گذاران، می توان ورود دوباره نقدینگی به بازار و در نتیجه رشد قیمت ها را انتظار داشت.

تخمین هفته ای سبز برای بورس تهران

بورس24 : طی بازار روز چهارشنبه شاهد بازگشت دوباره تقاضای سرمایه گذاران حقیقی و در نتیجه بازگشت روند صعودی قیمت ها بودیم. اما با توجه به عرضه سهام جدید و نیاز به نقدینگی در بازار، شاخص با نوساناتی همراه بود ولی در نهایت کار خود را با روندی صعودی و مثبت پایان داد.
حال با توجه به بازگشت دوباره سرمایه گذاران به بازار و تغییر روند عرضه و تقاضا در بسیاری از نمادها و با در نظر گرفتن تداوم رشد هرچند اندک قیمت دلار طی روزهای اخیر و همچنین با در نظر گرفتن اخبار مثبت رسیده در خصوص اقدامات دولت جدید در حوزه اقتصاد، برای بازار روز شنبه نیز می توان انتظار حضور پر رنگ سرمایه گذاران حقیقی را در خرید و تداوم روند صعودی شاخص را داشت.

البته از دلایل ریزش قیمت ها طی روزهای پایانی هفته می توان به عرضه دو نماد جدید نیز اشاره نمود که خود باعث افزایش فشار فروش توسط سهامداران به منظور شرکت در عرضه های مذکور شد. حال با توجه به اتمام این عرضه ها و بازگشت نقدینگی بلوکه شده به حساب سرمایه گذاران، می توان ورود دوباره نقدینگی به بازار و در نتیجه رشد قیمت ها را انتظار داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24