Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاملات آخرین روز کاری هفته را در حالی آغاز می‌کنیم که بازار روز گذشته با فشار عرضه استارت زد و در همان یک ساعت ابتدایی، عقب‌گرد بیش از ١٢ هزار واحدی شاخص را داشتیم اما سمت تقاضا هم بد نبود و معاملات نسبتا روان و خوبی را شاهد بودیم. برای امروز بازار بهتری را خصوصا از نیمه دوم معاملات مدنظر داریم. همانطور که پیشتر هم اشاره شد، پس از یک دوره رفتار نوسانی در بازار و دست به دست شدن سهام، می‌توان ادامه روند صعودی را انتظار داشت. رشد شب گذشته دلار نیز می‌تواند در بازار امروز موثر باشد.

رفتار معقول معامله‌گران

بورس24 : معاملات آخرین روز کاری هفته را در حالی آغاز می‌کنیم که بازار روز گذشته با فشار عرضه استارت زد و در همان یک ساعت ابتدایی، عقب‌گرد بیش از 12 هزار واحدی شاخص را داشتیم اما سمت تقاضا هم بد نبود و معاملات نسبتا روان و خوبی را شاهد بودیم. تحرکات بازار روز گذشته نشان داد که معامله‌گران تا حد زیادی از رفتارهای هیجانی و غیرمنطقی سال 99 فاصله گرفته‌اند. از طرف دیگر عدم افت دلار در کنار میل به رشد و ثبات بازارهای جهانی نیز سیگنال مثبتی را صادر می‌کند.

بررسی آمار و ارقام به ‌ثبت رسیده در معاملات روزهای اخیر حکایت از آن دارد که خوش‌بینی سرمایه‌گذاران خرد به‌ روند آتی بازار که توانست خالص خرید حقیقی را مجددا مثبت کند، خود را در تثبیت ارزش معاملات خرد بالای 8 هزار میلیارد تومان نیز نشان داده است. در این مدت همچنین خرید حقوقی‌ها کم نشده و از این‌رو هیچ صحبتی از لزوم حمایت آنها از سهام معامله ‌شده در بازار به‌ عمل نیامده است. بر این اساس به ‌نظر می‌رسد که وضعیت بازار از لحاظ روانی و تحلیلی چندان بد نیست و می‌توان تحولات دو هفته اخیر را به‌ حساب یک اصلاح معقول در روند صعودی ماه‌های اخیر بازار گذاشت.

برای امروز بازار بهتری را خصوصا از نیمه دوم معاملات مدنظر داریم. همانطور که پیشتر هم اشاره شد، پس از یک دوره رفتار نوسانی در بازار و دست به دست شدن سهام، می‌توان ادامه روند صعودی را انتظار داشت. رشد شب گذشته دلار نیز می‌تواند در بازار امروز موثر باشد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24