Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس هیات مدیره کانون : میرصانعی استعفا داد و رفت ؛ محمدرضا دهقانی احمدآباد آمد دبیرکل مستعفی ، کانون را بزرگ کرد ؛ اداره این تشکل برای مدت یک دهه آسان نبود...

تغییر دبیر کانون کارگزاران بورس بعد از ١١ سال

بورس24 : در پی اتمام دوره دو ساله هیئت‌مدیره کانون کارگزاران و برگزاری مجمع عادی به طور فوق‌العاده در تاریخ ۲۷ آبانماه ۱399 هیئت‌مدیره جدید کانون انتخاب گردید. در ادامه تحولات این کانون سیدروح‌اله میرصانعی، دبیرکل وقت پس از ۱۰ سال حضور در سمت دبیرکلی کانون کارگزاران از این سمت استعفا داده و طی فراخوانی هیئت‌مدیره کانون اقدام به جذب دبیرکل جدید نمود.

از میان از میان رزومه‌های ارسالی، محمدرضا دهقانی احمدآباد به عنوان قائم‌مقام کانون کارگزاران انتخاب گردیده و از تاریخ 1399/10/20 تاکنون در این سمت حضور داشت.

روز گذشته در چهارصد و یکمین جلسه هیئت‌مدیره کانون کارگزاران محمدرضا دهقانی احمدآباد به سمت دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

در همین راستا با رحمان بابازاده، مدیرعامل کارگزاری فارابی و رئیس هیئت‌مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مصاحبه انجام شد که متن آن به شرح زیر می‌باشد:

رئیس هیئت‌مدیره کانون کارگزاران درخصوص جلسه روز گذشته هیئت‌مدیره این کانون اظهار داشت: همانگونه که مستحضرید پس از آخرین انتخابات هیئت‌مدیره در سال گذشته آقای میرصانعی پس از یک دهه فعالیت به عنوان دبیرکل کانون کارگزارن از این سمت استعفا دادند با توجه به تلاش‌های مثبت ایشان در مدت بیش از یک دهه در راستای ارتقاء جایگاه کانون کارگزاران و رساندن این کانون به جایگاه حقیقی خود، انتقال این تجربیات به شخص دیگر کار آسانی نبود؛ پس هیئت‌مدیره از ایشان خواهش نمود ضمن انتخاب آقای دهقانی به سمت قائم‌مقام، جهت انتقال دانش و تجربیات در کنار ایشان حضور داشته باشند که این همکاری تا هفته گذشته ادامه یافت. در جلسه هیئت‌مدیره در هفته گذشته ایشان مجدداً مسئله خروج قطعی و استعفای مجدد خود را اعلام نمود و هیئت‌مدیره ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایشان در این مدت استعفا را تایید نموده و در جلسه هیئت مدیره کانون مورخ 1400/06/08 آقای دکتر محمدرضا دهقانی احمدآباد به عنوان جایگزین ایشان و دبیرکل کانون کارگزاران انتخاب شدند.

بابازاده در ادامه بیان داشت: قطعا تک تک اعضا و همینطور جناب آقای میرصانعی قول مساعدت با کانون را دادند که همچنان در این مسیر در کنار کانون باشند و از تجربیاتشان بهره‌مند شویم و کانون کارگزاران نیز با حضور یک نیروی جوان‌تر و با دانش به‌روز مسیر ارتقاء خود را ادامه دهد.

کانون چه بود و چه شد؟

پس از آن که هیات رئیسه کانون کارگزاران در خرداد ماه سال 86 تشکیل شد جمال حسینی به عنوان نخستین دبیر کل کانون انتخاب شد اما پس از مدت کوتاهی از سمت خود استعفا داد و علی اصغر کبوته جانشین او شد. کبوته که به عنوان دومین دبیر کل کانون کارگزاران انتخاب شده بود پس از 6 ماه به دلیل مشکلات جسمانی از سمت خود کناره گیری کرد تا حسین خزلی خرازی عهده دار این سمت شود. خرازی نیز پس از دو سال فعالیت در کانون از سمت خود استعفا داد و روح الله میرصانعی جایگزین وی شود.

میرصانعی که چهارمین دبیر کل کانون کارگزاران بود اواخر نیمه نخست سال 89 به این سمت منصوب شد و از آن زمان تا کنون سکاندار کانون کارگزاران باقی ماند.

روح الله میرصانعی در سالهای زیادی که به عنوان دبیر کل کانون کارگزارن فعالیت داشت این کانون را به عنوان مهمترین تشکل خود انتظام بازار ساماندهی کرد و همواره در جهت مرتفع ساختن مشکلات صنعت کارگزاری و توسعه این صنعت کوشید. حالا وی پس از 10 سال از سمت دبیر کلی کانون کارگزاران کناره گیری کرده است.

در پی اتمام دوره دو ساله هیات مدیره کانون کارگزاران و برگزاری مجمع عادی فوق العاده 27 آبان ماه 99 هیات مدیره جدید کانون انتخاب شد. در ادامه این تحولات سید روح الله میرصانعی از سمت خود استعفا داد و طی فراخوانی هیات مدیره کانون اقدام به جذب دبیر کل جدید نمود و از میان رزومه های ارسالی محمدرضا دهقانی احمدآباد به عنوان قائم مقام کانون کارگزاران انتخاب شد و از 20 دی ماه 99 تا کنون در این سمت حضور داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24