Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت چادرملو که همواره در پی ایجاد ارزش افزود در روند فعالیت های معدنی و صنعتی خود است، با ارائه چندین طرح صنایع پائین دستی فولاد و اخذ مجوزهای لازم از جمله کارخانه تولید ورقه های آلیاژی، اکنون گام را فراتر گذاشت و با مشارکت در خرید یک واحد تولید لوازم گرمایشی و سرمایشی، حلقه ای دیگر به زنجیره تولیدات خود افزود.

چادرملو سهامدار گروه صنعتی ایساتیس شد

بورس24 : شرکت چادرملو که همواره در پی ایجاد ارزش افزود در روند فعالیت های معدنی و صنعتی خود می باشد با ارائه چندین طرح صنایع پائین دستی فولاد و اخذ مجوزهای لازم از جمله کارخانه تولید ورقه های آلیاژی، اکنون گام را فراتر گذاشت و با مشارکت در خرید یک واحد تولید لوازم گرمایشی و سرمایشی، حلقه ای دیگر به زنجیره تولیدات خود افزود.

در پی بروز مشکلات ناشی از افزایش قیمت ارز، تشدید تحریم ها و نبود مواد اولیه، گروه صنعتی ایساتیس تولید کننده پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتورهای پانلی و حولهای و کولرگازی اسپلیت از حدود 2 سال پیش قادر به ادامه فعالیت نشد و در نتیجه با توقف تولید عملاً این واحد نوپا و مدرن صنعتی در یزد که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است به مرز ورشکستگی و تعطیلی کامل کشیده شد. اما این مجموعه صنعتی با مشارکت و سرمایه گذاری چادرملو، شرکت آسفالت طوس و شرکت شهداب یزد از خطر تعطیلی و بیکاری حدود 450 نیروی کار رها شد .

در مراسم واگذاری گروه صنعتی ایساتیس به سهامدارن جدید، ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به ضرورت عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی گفت : چادرملو یکی از شرکت های موفق در عرصه اقتصادی کشور است و ما مکلف هستیم نه تنها از سرمایه های سهامداران حقیقی و حقوقی خود صیانت کنیم بلکه نهایت تلاش خود را برای به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد کشور و رونق کسب و کارها به عمل آوریم. بر این اساس با درخواست مقامات و مسئولان استان بر آن شدیم گروه صنعتی ایساتیس را مجدداً احیاء کنیم .

وی افزود: با این اقدام علاوه بر محقق ساختن استراتژی ایجاد ارزش در چادرملو گامی عملی در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی برداشتیم .

تقی زاده یادآوری کرد: در حال حاضر اجرای دهها پروژه صنعتی و زیر بنایی را به ارزش 700 هزار میلیارد ریال در دستور کار داریم و انتظار می رود با همکاری دستگاههای اجرای استان که تا کنون نیز بسیار ارزنده بوده است این طرح ها در استان یزد به اجرا درآید .

در ادامه این مراسم، امام جمعه ، استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از از تلاشها و اقدامات اثر بخش شرکت چادرملو در اقتصاد یزد و نگاه توسعه گرای مهندس تقی زاده و اذعان به اثر بخش بودن این اقدامات در رونق اقتصادی و اشتغالزایی، بر تداوم حمایتهای خود از سرمایه گذاری های تولیدی و طرح های زیر بنایی چادرملو در استان یزد تاکید کردند .

منبع: روابط عمومی چادرملو

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24