Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

کسب رتبه های برتر ماهانه توسط شرکت های کارگزاری مفید، آگاه، مبین سرمایه، بانک پاسارگاد و فارابی در یک سال اخیر از بین بیش از ١٠٠ شرکت کارگزاری بر اساس آمار و اطلاعات ماهانه منتشر شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، طی یک سال اخیر بیش از ۴،٣۴۴،٠٣٧ میلیارد تومان خرید و فروش در شرکت های کارگزاری انجام شده است.

رتبه های برتر شرکت های کارگزاری در یک سال اخیر

بورس24 : بر اساس آمار و اطلاعات ماهانه منتشر شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار طی یک سال اخیر بیش از 4،344،037 میلیارد تومان خرید و فروش در شرکت های کارگزاری انجام شده است.

شرکت کارگزاری مفید در همه ماه ها به جز فروردین رتبه یکم را در میان شرکت های کارگزاری از لحاظ ارزش معاملات (خرید و فروش) کسب کرد. در فروردین ماه کارگزاری بانک صادرات موفق به کسب رتبه اول شد و در این ماه مفید رتبه دوم را به دست آورد.

در همه 12 ماه گذشته کارگزاری آگاه از لحاظ ارزش معاملات رتبه دوم را به خود اختصاص داد و تنها در فروردین ماه پنجم شد.

در مرداد ماه کارگزاری های مفید و آگاه به ترتیب اول و دوم و بانک پاسارگاد، فارابی و مبین سرمایه به ترتیب سوم تا پنجم شدند. در شهریور ماه مفید اول و آگاه دوم بودند. مبین سرمایه، بانک پاسارگاد و فارابی به ترتیب مقام های سوم تا پنجم را به دست آوردند. در مهر ماه پس از مفید و آگاه که به ترتیب اول و دوم بودند، صباتامین سوم و مبین سرمایه چهارم و فارابی پنجم شدند.

در آبان ماه مجددا مفید رتبه نخست و آگاه رتبه دوم را کسب کردند و مبین سرمایه هم جایگاه سوم را به دست آورد. فارابی چهارم و بانک پاسارگاد پنجم شد. در آذر ماه مبین سرمایه سوم، فارابی چهارم و بانک پاسارگاد پنجم بودند.

در دی ماه بعد از مفید و آگاه که به ترتیب اول و دوم بودند، جایگاه سوم به مبین سرمایه رسید. بانک پاسارگاد رتبه چهارم و فارابی رتبه پنجم را به دست آورد.

در بهمن ماه مفید و آگاه همچنین جایگاه های اول و دوم را کسب کردند و مبین سرمایه، صبا تامین و فارابی به ترتیب سوم تا پنجم بودند. در اسفند ماه باز هم مفید و آگاه مقام های اول و دوم را به دست آوردند و کارگزاری بانک تجارت به مقام سوم رسید. خبرگان سهام چهارم و بانک پاسارگاد هم پنجم شد.

در فروردین ماه که برای نخستین بار در یک سال اخیر بانک صادرات توانست بجای کارگزاری مفید در مقام نخست جای گیرد مفید دوم شد و کارگزاری های بانک ملت، بانک تجارت و آگاه به ترتیب سوم تا پنجم بودند.

در اردیبهشت ماه مفید مجددا در جایگاه نخست و آگاه باز هم در رتبه دوم قرار گرفت. کارگزاری های بانک پاسارگاد، توسعه معاملات کیان و مبین سرمایه هم به ترتیب سوم تا پنجم بودند.

در خرداد ماه مفید اول، آگاه دوم و صباتامین سوم شد و جایگاه های چهارم و پنجم به ترتیب به شرکت های کارگزاری توسعه معاملات کیان و بانک پاسارگاد رسید.

در تیر ماه بانک پاسارگاد سوم، مبین سرمایه چهارم و حافظ پنجم بودند.

بر اساس این آمار از میان بیش از 100 شرکت کارگزاری فعال در حوزه بازار سرمایه نام شرکت های کارگزاری مفید، آگاه، مبین سرمایه، بانک پاسارگاد و فارابی در هر ماه در رتبه های برتر و بیش از سایر کارگزاری ها تکرار شده و این شرکت ها توانسته اند همواره جایگاه خود را در میان رتبه های برتر هر ماه حفظ نمایند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24