Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمد فطانت فرد، مدیر عامل این بانک در این باره گفت: در مورد مالک واحد، اراده خارج از اراده هیات مدیره بانک است، و طبیعتا اگر پیگیری لازم باشد این وظیفه هیات مدیره است که پیگیری ها را انجام دهد تا زودتر این مجامع معوق انجام شود. وی افزود: فارق از مباحثی که در حاشیه در دست پیگیری است، این موارد اختلاف نظراتی است که فی مابین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در خصوص نحوه اجرای این مباحث وجود دارد که با تغییراتی که در حال انجام است، امیدواریم به سرانجام برسد و نتیجه به بانک اعلام شود...

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک آینده لغو شد

بورس24 : با اشاره به بند یک از 1313 امین صورت جلسه مورخ 7 اردیبهشت 1400 شورای پول و اعتبار که در 20 اردیبهشت به این بانک ابلاغ شد، مقتضی گردید که اقدامات لازم جهت لغو برگزاری مجمع عمومی موصوف به عمل بیاید.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک آینده لغو شد.

محمد فطانت فرد، مدیر عامل این بانک در این باره گفت: در مورد مالک واحد، اراده خارج از اراده هیات مدیره بانک است، و طبیعتا اگر پیگیری لازم باشد این وظیفه هیات مدیره است که پیگیری ها را انجام دهد تا زودتر این مجامع معوق انجام شود.

وی گفت: فارق از مباحثی که در حاشیه در دست پیگیری است، این موارد اختلاف نظراتی است که فی مابین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در خصوص نحوه اجرای این مباحث وجود دارد که با تغییراتی که در حال انجام است، امیدواریم به سرانجام برسد و نتیجه به بانک اعلام شود.

او اضافه کرد، آنچه به بانک مرتبط است این است که در چار چوب دکترینی که در شورای پول و اعتبار وجود دارد و تجدید ارزیابی ها و افزایش سرمایه از محل آن و برگزاری مجامع و نحوه واگذاری آن ها ورود به بورس شرکت هایی که در مصوبه تاکید شده و مکتوب از سوی بانک مرکزی به سازمان بورس اعلام شده، این موارد موازینی است که در دست پیگیری است.

فطانت فرد گفت: به نظر می رسد این موضوع مشکلی خاصی نیست و ممکن بود به زودی حل شود، دوستان بانک مرکزی خیلی خودشان را تابع قانون تجارت نمی دانند و قوانین خاص خودشان را دارند.

تجدید ارزیابی سرمایه‌ گذاری ها در دستور کار است 

وی گفت: سهامداران هم برنامه های خود را برای ما ارسال کنند، تا ما برای بانک مرکزی ارسال کنیم.

رئیس مجمع گفت: مصوبات شورای پول و اعتبار گرفته شده وافزایش سرمایه ای از محل سرمایه گذاری های بانک بود ( به صورت قانون اعلام شده بود) نه زمین و ساختمان که محدودیت های خاص خودش را داشت و در این روش تجدید ارزیابی این مشکلات وجود ندارد.

وی گفت: اگر موضوع مالک واحد حل شود بحث افزایش سرمایه انجام می شود. از طرفی معافیت بانک از نسبت های نظارتی دو سال فرصت داده شده، تا این نسبت ها اصلاح شود در این مصوبه بانک آینده تا دو سال از این تعزیرات معاف است و مصوبه کم نظیر شورا برای این بانک است تا جرائم مقرره قانونی از بین برود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24