Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

با پیگیری های انجام شده نماد شپلی از بازار نارنجی به بازار زرد ارتقا یافت و امیدوارم طی ماه های آینده نیز شاهد بازگشت نماد به جایگاه اصلی آن باشیم که در این راستا برنامه ریزی های لازم در دست اقدام است.

مدیرعامل پلی اکریل: افزایش سرمایه با جدیت دنبال می شود/ نماد شرکت باز هم به بازار بالاتر خواهد رفت

بورس24 : یک ماه بعد از تحـویل گیری کارخانه پلی اکریـل توسط هیئت مدیره، جهت اطلاع از آخرین وضعیت شرکت پلی اکریل ایران به سراغ زرفشانی، مدیرعامل شرکت رفتیم تا با او درباره آخرین اخبار و برنامه های پلی اکریل صحبت کنیم.

*شرکت پلی اکریل طی ماه گذشته چه اقداماتی انجام داده؟

طی مرداد ماه و در اولین ماه حضور هیئت مدیره در کارخانه، باحجم زیادی از کارهای زمین مانده و نابسامانی در فعالیت های ستادی و عملیاتی مواجه بودیم که ساماندهی این امور در اولویت کاری هیئت مدیره قرار گرفت و سعی شد با برنامه ریزی نسبت به ایجاد نظم و انضباط اداری، مالی و بازرگانی در حوزه های ستادی اقدام و همچنین فعالیت های عملیاتی را نیز منسجم تر و هدفمندتر دنبال نماید.

در یک ماه گذشته عمده فعالیت ها صرف زیرساخت سازی در حوزه های مختلف شده و اثرات و ثمرات آن ان شاء الله طی ماه های آینده مشخص خواهد شد.

*هیات مدیره برای آینده چه برنامه هایی دارد؟

در مورد برنامه های آتی شرکت نیز همان گونه که قبلاً اعلام شده، تأمین پایدار مواد اولیه پارازیلن و گلایکول متانول و سایر مواد کمکی، برنامه ریزی برای ارائه مدل های متنوع فروش محصولات در بورس کالا و گرید بندی مشتریان جهت ارائه خدمات بهتر به آنها، برنامه ریزی برای خرید چیپس و راه اندازی ماشین پنجم و ششم خط تولید نخ با دیتکس 180و دیتکس 560 که مورد درخواست مشتریان و بازار بوده، در برنامه شرکت است. با این اقدامات امیدواریم در شهریورماه شاهد افزایش تولید و فروش شرکت باشید و همچنین برنامه ریزی و هدف گذاری برای تحقق فروش 18،000 میلیارد ریالی برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال 1400 جزو اهداف هیئت مدیره است که در این راستا مدل های متنوع فروش طراحی و از شهریورماه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

*در مجمع شرکت در مورد تأمین ACN و مناقصه برگزار شده خبر دادید، موضوع تأمین ACN به کجا رسید؟

در مورد بحث ACN طی ماه های گذشته ضمن برگزاری مناقصه، مذاکرات با طرف های خارجی تأمین کننده آغاز گردید و این مذاکرات همچنان ادامه دارد و امید داریم که به نتایج خوبی در این مذاکرات برسیم که به محض مشخص شدن نتایج مذاکرات مراتب به سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد.

*افزایش سرمایه شرکت در چه مرحله ای قرار دارد؟

در موضوع افزایش سرمایه نیز همانگونه که در مجمع نیز اشاره شد نیاز به انجام برخی فرایندهای اداری وجود دارد که پیگر آن هستیم و امید داریم در بازه شش ماهه که گزارش کارشناسی اعتبار دارد بتوانیم به نتیجه برسیم.

*در مورد شرکت های زیر مجموعه از جمله «شمواد» خبر جدیدی برای سهامداران ندارید؟

طی یک ماه گذشته چندین جلسه برای پیگیری حل موضوع شمواد با مقامات قضایی داشته ایم و همچنان نیز پیگیر هستیم. امید داریم که ان شاءالله این موضوع به زودی حل شود.

*در مورد اتفاقات این روزها روی تابلو سهم چه توضیحی دارید؟

با پیگیری های انجام شده نماد شپلی از بازار نارنجی به بازار زرد ارتقا یافت و امیدوارم طی ماه های آینده نیز شاهد بازگشت نماد به جایگاه اصلی آن باشیم که در این راستا برنامه ریزی های لازم در دست اقدام است.

در پایان ضمن قـدردانی از زحمات کارکنان عزیز که در خط مقـدم تولیـد نقش آفرین هستند و همچنیـن حمایت های سهامداران محترم طی یکسال گذشته امیدواریم با استقرار هیئت مدیره در شرکت و با عنایت به برنامه ریزی های صورت گرفته طی ماه های پیش رو شاهد به ثمر نشستن اقدامات و رشد و شکوفایی روزافزون شپلی باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24