Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سهامدار عمده: ارزش بازاری آریاساسول بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان است که حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در اختیار پارس بوده و می تواند به همین میزان افزایش سرمایه بدهد و ما هم به دنبال همین مهم هستیم.

بزرگ ترین افزایش سرمایه تاریخ پتروشیمی ایران به زودی رقم می خورد/ مجمع پتروشیمی پارس تا پایان شهریور برگزار خواهد شد

بورس24 : هلدینگ خلیج فارس در 12 ماهه امسال با جهش 84 درصدی سود خود همراه و به سود بیش از 38500 میلیارد تومانی رسیده است.

این سود دارای کیفیت بالایی بوده و عمده این سود ناشی از رشد سود شرکت های زیر مجموعه است، به طوری که سود حاصل از سرمایه‌گذاری های فارس رشد 167 درصدی را نشان می دهد. به نظر می رسد با توجه به روند صعودی که در سود سازی شرکت های زیر مجموعه شاهد هستیم برای سال مالی جدید هم سهامداران باید در انتظار سود بالاتری از این هلدینگ پتروشیمی باشند.

از سویی با انجام بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ صنعت پتروشیمی ها در پتروشیمی پارس تحول عظیمی را پیش روی این هلدینگ‌ و زیر مجموعه آن رقم خواهد زد.

پارس، بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ پتروشیمی را رقم می زند

سعید محبی فرد، معاون مالی ‌و اقتصادی هلدینگ خلیج فارس در خصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های پتروشیمی پارس به خبرنگار بورس24 گفت: با توجه به میزان مالکیت پتروشیمی پارس، این افزایش سرمایه انجام می‌شود. ارزش بازاری آریاساسول بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان است کهحدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در اختیار پارس بوده و می تواند به همین میزان افزایش سرمایه بدهد و ما هم به دنبال همین مهم هستیم.

وی افزود: مذاکراتی با یک تامین سرمایه انجام شده، که پس از ارزش گذاری سهام آریا ساسول به استقبال مجمع برویم.

محبی فرد گفت: امیدواریم بدون مشکل و در شرایط مناسب تا پایان شهریور ماه مجمع افزایش سرمایه این شرکت انجام شود.

اگر سهامداران بخواهند، فارس افرایش سرمایه می‌دهد

محبی فرد در خصوص مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی هلدینگ خلیح فارس گفت:مجمع پتروشیمی خلیج‌فارس مهرماه برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم از محل انباشته افزایش سرمایه برای هلدینگ خلیج فارس داشته باشیم.

وی گفت: البته همه این موارد به تصمیم سهامداران در مجمع برمی گردد و هیچ قطعیتی تاکنون وجود ندارد. اما انتظارمان این است که، در صورت موافقت بتوانیم برای پس از مجمع عمومی، افزایش سرمایه را از انباشته به سرانجام برسانیم.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24