Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

چین با ادغام دو شرکت فولاد سازی و ایجاد سومین تولید کننده بزرگ جهان، رتبه بندی فولاد سازی جهان را تغییر داد. بر اساس گزارش بلومبرگ، صنعت فولاد چین در راستای برنامه این کشور برای...

تولد یک غول فولادی جدید در چین

بورس24 : چین با ادغام دو شرکت فولادسازی و ایجاد سومین تولیدکننده بزرگ جهان، رتبه بندی فولادسازی جهان را تغییر داد.

به گزارش ایسنا، ظرفیت تولید سالانه فولاد خام گروه آن استیل پس از خرید ۵۱ درصد سهم گروه بنکسی استیل به ۶۳ میلیون تن افزایش پیدا می کند و ارزش فروش سالانه اش به ۳۰۰ میلیارد یوان (۴۶ میلیارد دلار) بالغ می شود. این شرکت پس از گروه چاینا بائوو (Baowu) که بزرگترین تولیدکننده فولاد جهان است و قصد دارد بزرگتر شود و شرکت آرسلور میتال، در رتبه سوم قرار می گیرد.

گروه آن استیل اعلام کرد با توافق ادغام جدید، کاهش عرضه فولاد چین عمیقتر شده و تمرکز صنعت فولادسازی بهبود پیدا کرده و امنیت تامین سنگ آهن افزایش پیدا می کند. لی شین چوانگ، نایب رییس هیات مدیره انجمن آهن و فولاد چین اظهار کرد: مجموع تولید سالانه سنگ آهن این گروه به ۵۰ میلیون تن خواهد رسید.

بر اساس گزارش بلومبرگ، صنعت فولاد چین در راستای برنامه این کشور برای چرخش به سمت تولیدکنندگان بزرگتر و کیفیت بالاتر که می توانند فعالیت بهینه تری و قدرت بیشتری در بازار داشته باشند، شاهد یک سلسله ادغام میان تولیدکنندگان بوده است. برنامه های مربوط به ادغام این شرکتها در اظهارنامه تنظیم شده برای بورس در آوریل اعلام شد با این حال مذاکرات حداقل از اوایل دهه ۲۰۰۰ در جریان بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24