Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت را که پیش از این ثبت کردند، لغو کنند.

دو روش برای لغو فروش سهام عدالت

بورس24 : معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت را که پیش از این ثبت کردند، لغو کنند.

فریبا اخوان معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزیدر پاسخ به این پرسش که آیا افراد می‌توانند از درخواست فروش سهام عدالت خود انصراف دهند؟ اظهار کرد: افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت خود را با مراجعه به کارگزاری و یا بانکی که درخواست خود را ثبت کردند، لغو کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت sahamedalat.ir و استفاده از گزینه انصراف، نسبت به انصراف از فروش سهام عدالتی که درخواست آن را قبلا ثبت کردند، اقدام کنند.



اخوان در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از افراد که در زمان آزاد سازی سهام عدالت، سهام خود را فروخته‌اند، تا کنون وجه آن را دریافت نکرده‌اند؟ اظهار کرد: این گونه افراد دو دسته هستند. دسته اول افرادی هستند که بنا به دلایلی همانند مغایرت اطلاعات هویتی، حساب بانکی، عدم ثبت شماره تلفن همراه به نام فرد و مشخص نبودن کارگزار، درخواست ثبت فروش آنان از ابتدا با مشکل همراه شده که این گروه برای حل این مشکل باید این مغایرت‌ها را برطرف کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دسته دوم افرادی هستند که درخواست خود را برای فروش به کارگزاری و یا سیستم بانکی ارائه داده و ثبت کردند، اما به دلیل متوقف شدن فروش سهام عدالت در وضعیت «ثبت درخواست فروش» قرار دارند و در حقیقت به دلیل این توقف، سهام عدالت آنان به فروش نرفته است. این افراد باید تا آغاز فروش مجدد سهام عدالت صبر کنند تا در ادامه فرآیند ثبت یا فروش سهام عدالت، درخواست این گروه از سهامداران نهایی و مبلغ فروش به حساب آنان واریز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24