Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

هشتمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان در ١٠٠ گروه کالا و خدمات با حضور بیش از ١۵٠٠ برند ایرانی از تاریخ ١۵ اردیبهشت لغایت ١۵ تیر ماه سال جاری در بستر شبکه اجتماعی برگزار شد و با توجه به رای‌گیری آنلاین و بر اساس آرای عمومی، «زر ماکارون» به عنوان برند محبوب ایرانی‌ در گروه ماکارونی و پاستا انتخاب شد...

زرماکارون برند محبوب مردمی سال ١۴٠٠ شد

بورس24هشتمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان در 100 گروه کالا و خدمات با حضور بیش از 1500 برند ایرانی از تاریخ 15 اردیبهشت لغایت 15 تیر ماه سال جاری در بستر شبکه اجتماعی برگزار شد و با توجه به رای‌گیری آنلاین و بر اساس آرای عمومی، «زر ماکارون» به عنوان برند محبوب ایرانی‌ در گروه ماکارونی و پاستا انتخاب شد.

در شرایط رقابتی کسب و کار امروزی، بی شک قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت شرکت‌ها در بازار است. لذا شرکت‌هایی که با مبنا قرار دادن مصرف کنندگان به عنوان مرکز ثقل کسب و کارشان، توانسته اند نظرات و خواسته‌های به حق آنها را اساس کسب و کار خود قرار دهند، قدرت قابل توجهی را در بازار کسب کرده اند.

قدرتی که منشاء آن در توجه و ارزش گذاشتن به نظرات مصرف کنندگان و ارج نهادن به حقوق آن‌ها جای دارد و این جایگاه ویژه برخاسته از وفاداری هواداران آن برند قلمداد می شود. در این رابطه با برگزاری جشنواره برند محبوب توسط انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان که هشتمین دوره آن در سال 1400 امروز برگزار خواهد شد ، برندهای محبوب ایرانی در گروه های مختلف معرفی می‌ شوند.

زر ماکارون برند محبوب مصرف کنندگان

در این رابطه زر ماکارون به مانند سال 1399، در سال 1400 نیز برند محبوب مصرف کنندگان در گروه پاستا و ماکارونی لقب گرفته است. بر این اساس شرکت زرماکارون که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده، اولین شرکت تولید کننده پاستا در ایران است که محصولات خود را با «آرد سمولینا» به بازار عرضه کرد.

این شرکت یکی از شرکت‌ های زیر مجموعه «گروه صنعتی و پژوهشی زر» است و در طی این سال‌ ها همواره تلاش کرده تا با اولویت قراردادن نیازها و خواسته های مشتریان از جمله کیفیت، تنوع و ارزشمندی محصول نزد مخاطب و ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات، سطح بالای رضایتمندی مشتریان جامعه را جلب کند.

با توجه به موفقیت زر ماکارون بررسی دلایل موفقیت این برند و محبوبیت آن در نزد مصرف‌ کنندگان از اهمیت بسزایی برخوردار است که در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

مشتری مداری استراتژی اصلی زر ماکارون

رشد هر کسب و کاری منوط به کسب سود و درآمد است و مهمترین عنصر برای موفقیت در دستیابی به این هدف، مشتری و مخاطب کسب و کار است.

استراتژی اصلی زر ماکارون نیز از بدو تاسیس تا کنون بر این پایه استوار بوده است. احترام به خواست مصرف کننده یکی از مهم ترین آیتم هایی است که در مقوله مشتری مداری مورد توجه قرار می گیرد و این بنگاه اقتصادی پایبنیدی به این ارزش را که نتیجه آن رضایت مشتریان است، به عنوان برگ برنده در بازار کسب و کار انتخاب کرده است.

وفاداری مشتریان رمز موفقیت زر ماکارون

امروزه، وفاداری مشتریان، کلید موفقیت تجاری محسوب می‌ شود. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود.

درک بازار با برنامه‌ ریزی واتخاذ استراتژی‌ های مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها منافع بلند مدت برای بنگاه‌ های اقتصادی به وجود می‌ آورد، که در این زمینه زر ماکارون بهترین عملکرد را در بین رقبای خود ارائه داده است.

در این رابطه فعالیت های بازاریابی زر ماکارون از طریق آگاهی و اعتبار برند موجب جذب مشتریان جدید و از طریق ایجاد وفاداری به برند موجب حفظ و سودآوری مشتریان موجود شده است، که در نهایت تمامی این مسائل منتج به این شده که زرماکارون به عنوان برند محبوب در گروه پاستا و ماکارونی در هشتمین جشنواره برند محبوب انتخاب شود.

کیفیت و قیمت؛ برگ برنده زرماکارون

امروزه زر ماکارون یک ارزش ویژه نزد مشتریان خود به دست آورده است، این ارزش ویژه برند زرماکارون ریشه در دو عامل دارد، اول اینکه سطح تجربه‌ای که یک مصرف کننده از زرماکارون دارد، چگونه است و دوم هم اینکه تصویر ذهنی مصرف کنندگان از برند زر ماکارون چیست، پاسخ هر دو سوال را می توان در انتخاب زر ماکارون به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان جستجو کرد.

اصولا مصرف کنندگان تمایل دارند کالاهایی را مصرف کنند که با تصویر ذهنی آن‌ ها مشابه باشد و برای قضاوت درباره‌ی کیفیت محصول از دو منبع درونی نظیر ویژگیهای منحصر به فرد محصول و بیرونی نظیر قیمت و کیفیت و تصویر ذهنی از برند استفاده می‌ کنند. در این رابطه نیز زر ماکارون عملکرد بسیار خوبی را از خود برجای گذاشته است.

مدیریت موفق زر ماکارون

نیروی محرک و پشتیبان هر برند موفق و محبوب یک تیم رهبری قدرتمند است. برترین برندهای بازار برخوردار از رهبر و یا تیمی از رهبران مستعد، با بینشی متعالی و استراتژیک و آینده‌ نگر برای توسعه بازار هستند که هدفشان در دست گرفتن و تسخیر بازار کسب و کار است، که مالک و مدیر زر ماکارون واجد ویژگی های ذکر شده است و همین عامل باعث شده که زر ماکارون برای دومین سال متوالی برند محبوب مصرف کنندگان انتخاب شود.

رویکرد صادراتی زر ماکارون

امروز شرکت زر ماکارون بزرگترین صادرکننده انواع ماکارونی است، این اتفاق از آن جهت افتاده که این شرکت در سکوی نخست صنعت ماکارونی قرار داشته و توانسته با ایجاد فضای رقابتی در صنعت ماکارونی، نقش مهمی را در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی به عهده بگیرد، با این پشتوانه زر ماکارون توانسته به قطب صادرات، ماکارونی در کشور تبدیل شود. در این راستا هم اکنون محصولات زر ماکارون قادر است همتراز با برندهای معتبر جهان در رقابت باشد، که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در این رابطه تطبیق محصول با نیازها و خواسته‌های مشتریان در بازار هدف، اساسا یکی از عوامل موفقیت زر ماکارون در حوزه صادرات محسوب می شود. این شرکت با توجه به مسائلی نظیر بسته‌ بندی، تأمین استانداردهای کیفیت و طراحی محصول توانسته عملکرد مطلوبی را در زمینه صادرات به ثبت برساند.

قیمت‌ گذاری رقابتی مزیت رقابتی صادراتی زر ماکارون است، این در حالیست که هر قدر زرماکارون از مزیت رقابت‌پذیری بالاتری برخوردار باشد، عملکرد مطلوب‌تری در زمینه افزایش صادرات و فتح بیشتر بازارهای صادراتی خواهد داشت.

شبکه توزیع مناسب در بازار هدف، دانش بالا در مورد بازارهای صادراتی، شهرت و اعتبار شرکت در بازارهای هدف، فعالیت‌های تشویقی و اطلاع رسانی به مشتریان و پشتیبانی از عوامل توزیع از دیگر عواملی هستند که باعث موفقیت زر ماکارون در بازارهای صادراتی شده است.

در مجموع می توان گفت، با توجه به عواملی که برشمرده شد، زر ماکارون با تکیه بر آن ها موفق شده که خود را به عنوان شماره یک در صنعت تولید ماکارونی مطرح کرده و از این طریق توانسته برند محبوب مصرف کنندگان در گروه ماکارونی و پاستا شود.

منبع: تیتر 20 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24