Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در این نشست، محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا گزارش مبسوطی از عملکرد ٣ سال اخیرارائه کرد و گفت: رشد سود خالص شرکت اصلی شستا از ١٢۵٠ میلیارد تومان به ٣٢ هزار میلیارد تومان در سال مالی گذشته نتیجه عملکرد شفاف و گزارش‌ گیری و پیگیری‌ های مستمر مدیریتی است...

بازدید سرزده معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شستا

بورس24 : معاون محترم امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه، روز دوشنبه 11 مرداد 1400 دربازدید 5 ساعته از شستا جزییات اقدامات و دستاوردهای شستا را بررسی کردند.

در این نشست، محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا گزارش مبسوطی از عملکرد 3 سال اخیرارائه کرد و گفت: رشد سود خالص شرکت اصلی شستا از 1250 میلیارد تومان به 32 هزار میلیارد توماندر سال مالی گذشته نتیجه عملکرد شفاف و گزارش‌گیری و پیگیری‌ های مستمر مدیریتی است.

مدیر عامل شستا در این نشست تخصصی، با تحلیل عملکرد 18سال اخیر شستا، تصریح کرد: سود خالص 3 سال گذشته شستا معادل 2برابر جمع 18 سال گذشته بوده است.

در این نشست گزارش سامانه‌ های شفافیت شستا ارائه و هیات سازمان بازرسی سوالات و نکات خود را مطرح کردند.

پس از استماع گزارش محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا، غلامعباس ترکی، معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور ضمن تقدیر از گزارش ارائه شده و دستاوردهای محقق شده در شستا، ضمن تاکید بر تعمیق همکاری‌ های شستا و بازرسی کل کشور، گفت: لازم است بخش حقوقی و زیر ساخت‌ های حقوقی مجموعه تقویت شود و هیات رسیدگی به تخلفات در شرکت‌ ها و کمیته انضباطی حسب چارجوب حاکمیت شرکتی تقویت و فعالانه‌ تر عمل کند.

دکتر ترکی با بیان این‌ که مجموعه عملکرد ساماندهی شرکت‌ ها از جمله ادغام‌ها و انحلال‌ها، عرضه در بورس و افزایش سرمایه‌ها کارهای بزرگی است که باید مجدانه پیگیری شود، تصریح کرد: عرضه محصولات در بورس کالا و منافعی که به واسطه افزایش درآمد و جلوگیری از پول‌شویی ایجاد می‌کند بسیار ضروری و ضمن توسعه ارائه تولیدات در بورس کالا باید اطلاع‌رسانی و آموزش در این بخش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در این نشست تخصصی توجه به بازارهای صادراتی، فناوری های جدید و با تکنولوژی بالا توجه ویژه به کسب درآمدهای ارزی را از مجموعه‌های بزرگی همچون شستا مورد انتظار دانست و اضافه کرد که باید این موارد در بودجه و برنامه‌های عملیاتی ویژه تر لحاظ شود.

معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشوردر ادامه تصریح کرد: در سرمایه‌گذاری های شستا ضمن رعایت و لحاظ کردن عدالت سرمایه‌گذاری و آمایش سرزمینی، ظرفیت‌ ها و مزیت‌ های ویژه هر استان باید مورد توجه قرار گیرد.

ترکی در پایان این نشست ضمن تشکر از اقدامات گسترده شفافیت در شستا، گفت: امکان استفاده و انتقال تجربیات طراحی و اجرای سامانه‌ های شفافیت شستا به دیگر محیط‌ های اقتصادی فراهم شود.

گفتنی است در این نشست علاوه بر غلامعباس ترکی، معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، آقایان یوسف‌نژاد بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضاپور، معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باتقوا سربازرس امور شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی و آقایان شیخی و مشایخی مشاورین معاونت امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24