Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تردد، تجمع و تهویه تحت کنترل قرار بگیرد معاون وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اگر دانش‌ آموز کلاس اول دبستان همکلاسی و حضور در کلاس درس را درک نکند خبری از پرورش نیست، متذکر شد: توصیه این است، به سمت...

رئیسی: مدارس باید بر اساس پروتکل‌ های بهداشتی بازگشایی شوند

بورس24 : رئیسی با اشاره به اینکه اگر دانش‌ آموز کلاس اول دبستان همکلاسی و حضور در کلاس درس را درک نکند خبری از پرورش نیست، متذکر شد: توصیه این است به سمت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها برویم و بازگشایی مدارس از دانشگاه‌ها مهمتر است چون دانشجویان توانمندی بیشتری برای کارکردن با فضای مجازی دارند و بحث پرورش نیز مطرح نیست.

معاون وزارت بهداشت تصریح کرد: بازگشایی مدارس باید بر اساس بسته‌ ای از اقدامات باشد و فقط واکسن نیاز نیست، معلم، مدرسه و خانواده نقش مهمی دارند مدارس باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند و تردد، تجمع و تهویه تحت کنترل باشد.

وی با ذکر این نکته که مطالعات نشان داده است انتقال ویروس از کودک به کودک بسیار کمتر است و بیشتر کودکانی که مبتلا شده‌اند انتقال از والدین به کودکان بوده است، مطرح کرد: اصولاً چرا 99 درصد کودکان درگیر کرونا بدون علامت هستند؟ به دلیل آنکه انباشت ویروس در بدن اطفال بسیار پایین است چون سیستم ایمنی کودکان بسیار قوی است بر این اساس انتقال هم کم است و ایمنی بچه‌ها نسبت به بزرگسالان بسیار بیشتر است.

رئیسی ادامه داد: افراد در معرض خطر معلمان هستند ممکن است در کلاس درس دانش‌آموزان مبتلا و بدون علامت باشند و میزان ویروس موجود در فضای کلاس باعث می‌شود معلم مبتلا شود‌.

معاون وزارت بهداشت بیان کرد: خانواده‌ها باید آموزش ببینند و ارتباط مستمر بین مراقب سلامت مدرسه و مرکز بهداشت برقرار باشد تا اگر علائم سرماخوردگی، ضعف و کاهش بویایی و چشایی در دانش‌آموزان ایجاد شد، دانش آموز به مدرسه نیاید و به مرکز بهداشت اطلاع داده شود و کل خانواده تست شوند.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24