Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : در تاریخ ٢٩ تیر ماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع ملی مس به منظور تصویب صورت های مالی سال مالی مورد گزارش برگزار شد و در این مجمع با موافقت سهامداران ٢٨ تومان به ازای هر سهم سود تقسیم شد. بنابر اطلاعیه ای که از سوی این شرکت منتشر شده است سهامداران حقیقی می توانند با ثبت نام در سامانه سجام از تاریخ ١٧ مرداد ماه ١۴٠٠ از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سود سهام خود را دریافت نمایند. در حقیقت به حساب آن ها از این تاریخ واریز خواهد شد.

جزئیات پرداخت سود سهام «مس» اعلام شد

بورس24 : در تاریخ 29 تیر ماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع ملی مس به منظور تصویب صورت های مالی سال مالی مورد گزارش برگزار شد و در این مجمع با موافقت سهامداران 28 تومان به ازای هر سهم سود تقسیم شد. بنابر اطلاعیه ای که از سوی این شرکت منتشر شده است سهامداران حقیقی می توانند با ثبت نام در سامانه سجام از تاریخ 17 مرداد ماه 1400 از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سود سهام خود را دریافت نمایند. در حقیقت به حساب آن ها از این تاریخ واریز خواهد شد.

از سویی سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند و یا سهامدارانی که مطالبات سنوات گذشته خود را تاکنون دریافت نکرده اند از تاریخ 17 مرداد ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت مطالبات خود را دریافت خواهند کرد. تنها با اعلام کد بورسی و در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی سود سهام سهامداران به حسابشان واریز خواهد شد.

علاوه بر این سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن ها تا 99.999.999 سهم بوده از تاریخ مذکور ضمن معرفی کتبی نماینده خود به یکی از شعب بانک تجارت و همچنبن با ارائه کپی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران صاحب امضاء و تاییدیه کتبی شماره حساب بانکی از شعب مربوطه می توانند مطالبات سنواتی خود را دریافت نمایند.

همچنین سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن ها بیش از 99.999.999 سهم بوده، لازم است ضمن معرفی شماره حساب بانکی خود، تاییدیه بانک مربوطه را به آدرس دفتر امور سهام شرکت ارسال کنند تا مطالبات آن ها طی مدت قانونی به حساب شان واریز شود.

طبق این اطلاعیه کلیه سبدگردان ها (بدون توجه به تعداد سهام) شماره حساب بانکی مربوط به واریز سود سهام سبدهای سرمایه گذاری را (طبق قرارداد سبدگردانی) به امور سهام شرکت اعلام کنند تا واریز سود سهام صورت گیرد.

لازم به ذکر است که تاییدیه شماره حساب بانکی سهامداران حقوقی باید از سوی فردی که در دفتر بین بانکی معرفی شده امضاء شده باشد. همچنین وکلای سهامداران برای دریافت مطالبات موکلین خود، لازم است علاوه بر کارت ملی، اصل و تصویر وکالت نامه معتبر خود را به شعب بانک تجارت ارائه کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24