Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شیوه رعایت پروتکل های بهداشتی اینگونه باشد او گفت: ویروس دلتا، بسیار سرکش است و اگر شیوه رعایت پروتکل های بهداشتی اینگونه باشد، امیدواری چندانی به خارج شدن از وضعیت قرمز در اکثر شهرهای کشور نداریم...

وزیر بهداشت: امیدواری چندانی به خارج شدن کشور از وضعیت قرمز کرونایی نداریم، اگر...

بورس24وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر در سربالایی پیک پنجم قرار داریم و متاسفانه عدم رعایت پروتکل ها و مسافرت های متعدد راه را برای کنترل پیک پنجم دشوار می سازد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر سعید نمکی در حاشیه جلسه هیات عالی سیاستگذاری فرماندهان نیروهای مسلح اظهار داشت: تمامی رستورانها در تعطیلات ۶ روزه عید قربان باز بودند، شهر حالت عادی داشت، سفرها برقرار بود البته ناجا خیلی برای کاهش ترددها تلاش کرد اما شهرهای شمالی، پر از جمعیت است و تخت های بیمارستانی در استانهای شمالی تقریبا پر هستند.

وی افزود: ویروس دلتا، بسیار سرکش است و اگر شیوه رعایت پروتکل های بهداشتی اینگونه باشد، امیدواری چندانی به خارج شدن از وضعیت قرمز در اکثر شهرهای کشور نداریم اما اگر مردم رعایت کنند و ارگانهای مختلف بر روی رعایت پروتکل های بهداشتی، پافشاری کنند می توانیم امیدوار باشیم که در چند روز آینده، وضعیت آرام تری داشته باشیم.

وزیر بهداشت یادآور شد: در استانهایی مانند سیستان و بلوچستان و برخی استانهای جنوبی، روند بیماری تقریبا در حال مهار شدن است اما در اکثر استانها، روند بیماری، افزایشی است و امیدواریم که در یکی دو هفته آینده به آرامشی نسبی برسیم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24