Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

واسطه ها به معنای واقعی کلمه مخرب اقتصاد هستند آنها بیشترین میزان سود را از فضای غیر شفاف می برند رییس مجمع عمومی عادی سالیانه سایپا گفت: قیمت گذاری دستوری در هیچ اقتصاد توانمندی در دنیا مرسوم نیست و کمترین نتیجه منفی آن، فراهم شدن زمینه واسطه گری و دلالی است، که...

رییس مجمع سایپا: قیمت گذاری دستوری نه به نفع تولید کننده است، نه مصرف کننده

بورس24رحیم اسماعیلی دانا در مجمع عمومی عادی سالیانه سایپا به صورت های مالی ارائه شده اشاره کرد و افزود: قیمت گذاری دستوری نه به نفع تولیدکننده است، نه مصرف کننده؛ زیرا پول را از تولید خارج و در جاهایی که تاثیرات مخرب بر اقتصاد دارند، خرج می کنند.

اسماعیلی دانا افزود: واسطه ها به معنای واقعی کلمه مخرب اقتصاد هستند و بیشترین سود را از فضای غیر شفافی می برند که عامل اصلی آن قیمت گذاری دستوری است.

وی اظهار کرد: بیش از دوسال است که شدیدترین تحریم های ممکن، صنعت خودرو کشور را تحت فشار قرار داده اما امروز شاهد پیشرفت این صنعت و حتی عرضه خودروهایی کاملا داخلی با استانداردهای قابل قبول هستیم.

اسماعیلی دانا افزود: همین امر نشان می دهد متخصصان و مدیران صنعت خودرو از پس تحریم ها و ترامپ برآمده اند اما آنچه آنها را با زیان مواجه کرده، قیمت گذاری دستوری است که ضربه بیشتری به تولیدکننده و مصرف کننده زده است.

وی ادامه داد: در حالی که افزایش نرخ ارز و نهاده های تولید، قیمت تمام شده محصولات را افزایش داده، قیمت گذاری دستوری باعث شده واسطه ها از جیب سهامداران سایپا و ایران خودرو درآمد زائی کنند.

رییس مجمع عمومی عادی سالیانه سایپا با اشاره به شروع به کار دولت جدید اظهار کرد: به نظر می رسد دولت جدید تمایل بیشتری به شنیدن صدای تولیدکننده دارد و امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدائی ها توجه بیشتری برای رفع موانع تولید صورت پذیرد؛ از جمله اینکه سایه شورای رقابت و قیمت گذاری دستوری از سر صنعت خودرو کم شود.

منبع: سایپا نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24