Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل داروسازی ابوریحان از شرکت‌های تابعه سرمایه‌گذاری تامین(شستا) از تکمیل حداکثری سبد محصولات این داروسازی تا پایان امسال خبر داد. میثم نورمحمدی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸۰محصول دارویی انسانی و دامی در ابوریحان تولید می‌شود که این شرکت سازنده انحصاری برخی از این محصولات و دارای یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین سبدهای دارویی است، از جمله مهمترین داروهای هورمونی و زنان یا برخی بیماری‌های خاص.

داروسازی ابوریحان از تولید ۵٠ قلم داروی جدید خبر داد

بورس24 : مدیرعامل داروسازی ابوریحان از شرکت‌های تابعه سرمایه‌گذاری تامین(شستا) از تکمیل حداکثری سبد محصولات این داروسازی تا پایان امسال خبر داد.

میثم نورمحمدی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸۰محصول دارویی انسانی و دامی در ابوریحان تولید می‌شود که این شرکت سازنده انحصاری برخی از این محصولات و دارای یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین سبدهای دارویی است، از جمله مهمترین داروهای هورمونی و زنان یا برخی بیماری‌های خاص.

وی افزود: این شرکت یکی از فعال‌ترین واحدهای تحقیقات دارویی را داراست و در زمینه تولید داروهای جدید هم‌اکنون بیش از ۵۰ قلم دارو در واحد تحقیقات شرکت در حال فرمولاسیون است که امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم مجوز تولید حداکثری این محصولات را دریافت کرده و با سبد کامل‌تر و بی‌رقیب‌تر دارویی به هموطنان عزیز خدمت کنیم.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: مفتخریم که در قالب تیمی کاردان که ۴۸۰ داروساز، شیمیست و کارشناس صنعت دارو را شامل می‌شوند و به پشتوانه بیش از ۵۵سال قدمت و فخر، در خدمت سلامت تندرستی هموطنان عزیز هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24