Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : شایعه افزایش نرخ مجدد شوینده‌ها تکذیب شد.مدیرعامل گروه صنعتی پاکشو با اشاره به این که شوینده ها فقط در خرداد ماه تا ۲۵ درصد افزایش نرخ دریافت کرده‌اند، موضوع افزایش نرخ دوباره این محصولات را تا اطلاع ثانوی تایید نکرد. محمد عالمی مدیر عامل شرکت گروه صنعتی پاکشو در خصوص شایعه افزایش نرخ دوباره محصولات شوینده خبرنگار بورس ۲۴ گفت: در خرداد ماه شرکت های شوینده افزایش نرخ ۲۰ و ۲۵ درصدی روی محصولات خود دریافت کردند،اما این آخرین افزایش نرخ سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است. وی گفت: کسانی که افزایش نرخ ۲۷ درصدی را مطرح کردند از میانگین ۲۰ و ۲۵ درصد هم افزایی ایجاد کرده و به نرخ مذکور رسیدند؛ در حالی که منطقاً چولگی به سمت نرخ ۲۳ درصد خواهد بود.

تکذیب هرگونه افزایش نرخ جدید در شوینده ها

بورس24 : شایعه افزایش نرخ مجدد شوینده‌ها تکذیب شد.مدیرعامل گروه صنعتی پاکشو با اشاره به این که شوینده ها فقط در خرداد ماه تا ۲۵ درصد افزایش نرخ دریافت کرده‌اند، موضوع افزایش نرخ دوباره این محصولات را تا اطلاع ثانوی تایید نکرد.

محمد عالمی مدیر عامل شرکت گروه صنعتی پاکشو در خصوص شایعه افزایش نرخ دوباره محصولات شوینده خبرنگار بورس24 گفت: در خرداد ماه شرکت های شوینده افزایش نرخ ۲۰ و ۲۵ درصدی روی محصولات خود دریافت کردند،اما این آخرین افزایش نرخ سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است.

وی گفت: کسانی که افزایش نرخ ۲۷ درصدی را مطرح کردند از میانگین ۲۰ و ۲۵ درصد هم افزایی ایجاد کرده و به نرخ مذکور رسیدند؛ در حالی که منطقاً چولگی به سمت نرخ ۲۳ درصد خواهد بود.

عالمی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان سال افزایش نرخ دیگری خواهیم داشت گفت: اگر بگوییم قیمت مواد اولیه ،پتروشیمی ، نرخ ارز همین اعداد باقی می ماند ما نیز افزایش نرخ نخواهیم داشت، چرا که دلیل اصلی افزایش نرخ قیمت نهاده های تولید و نرخ ارز است .

به گفته وی، دولت از اسفند ماه سال گذشته تاکنون محصولات پتروشیمی از جمله LAB را گران کرد که تاثیر مستقیم روی تولیدات شوینده‌ها دارد.

عاملی گفت: ما اساساً تمایل به افزایش قیمت نداریم ، سفره مردم آنقدر کوچک شده که با افزایش قیمت‌ها ، مجبور به مدیریت مصرف و کاهش آن می‌شوند، در نتیجه منجر به کاهش فروش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه محصولاتی ۲۰ درصد و چه محصولاتی در خردادماه ۲۵ درصد افزایش نرخ گرفتند؟گفت : محصولاتی که به LAB ارتباط داشتند مانند مایع ظرفشویی، پودر و موادی که به واردات مربوط بودند مانند انواع پاک کننده‌های چند منظوره و محصولات اسپری‌دار، تیوپ خمیردندان و مایعات دستشویی ، ۲۵ درصد افزایش نرخ دریافت کردند و محصولاتی مانند شامپو ، نرم کننده حوله و لباس ، شامپو بدن و بچه و نرم کننده موی سر افزایش نرخ ۲۰ درصدی دریافت کردند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24